FANDOM

Містичні Хвороби: Лікарняні Тести
Награда за НЛО
Локація Три Роги-Долина
Видає Доктор Зед
Рівень 8
Нагорода 791XP, E-Tech пістолет
Гра Borderlands 2
Тип завдання Побічне

Містичні Хвороби: Лікарняні Тести (англ. Medical Mystery: X-Com-municate) - побічне завдання в Borderlands 2. Видає Доктор Зед в локації Сховище автоматично після виконання завдання Містичні Хвороби: А Чи Були Кулі?. Виконується в Три Роги-Долина.

ОписРедагувати

Ви знайшли зброю з E-Tech-технологіями. Час її випробувати!

Доктор Зед зробив вас своїм почесним асистентом! Ваше завдання: з'ясувати, як діє ця зброя, створена на основі E-Tech-технологій. Вам потрібно, начебто провести «польові випробування» - ну, як би «стріляти» в розбійників до тих пір, доки вони не «помруть».

ЦіліРедагувати

  • Убивати розбійників зі зброї з E-Tech-технологіями - (0/25).

ПроходженняРедагувати

Ви отримаєте E-Tech Бластер. Вона витрачає по два набої і дуже не влучна, так що при першому проходженні гри може виникнути проблема: набої скінчаться до того, як ви вб'єте всіх розбійників. Якщо в печері розбійників не залишилось, то відправляйтеся на причал або в локацію Пар і Електрика Шульги, вхід до котрої є неподалік. За це завдання ви отримаєте E-Tech пістолет. 

Важливе зауваження! (стосується Режиму Величного Шукача Хранилища, UVHM). В РВШХ завдання може стати величезним головним болем: звичайний Бластер буде завдавати дуже невеликого пошкодження ворогам. Але є одна хитрість: зброя буде змінювати свої властивості після кожного повернення до Головного Меню ("Зберегти та Вийти"). Слід просто отримати вогняний варіант E-Tech автомату.

"Ви чудово попрацювали, дорогий ботане. Завдяки Вашим зусиллям, доктор знає, що зброя з E-Tech-технологіями не тільки добре виглядає, але й чудово вбиває всіх підряд."

ПриміткиРедагувати

  • До ворогів, які зараховуються після вбивства, для виконання цієї місії, відносяться також: бандити, кочівники, пірати та будь-які коротуни або шибайголові версії вищеперелічених.
  • Місія По Вашу Душу в найближчій локації Пар і Електрика Шульги дає великий ресурс для вбивства бандитів з E-Tech зброї.
  • E-Tech зброя, для виконання місії, має шанс бути без елементального пошкодження, що порушує правила створення E-Tech зброї. Це особливо часто трапляється при грі в Нормальному режимі, але іноді трапляється і в режимах Істиного Шукача і Величного Шукача. Перезахід в гру, після виходу в головне меню, виправить цей баг.
    • Інші, менш помітні, упущення теж трапляються. Квестова зброя може бути без аксесуарів (підвищена стабільність і т.п.) або без пріцілу, що не є нормальним для E-Tech зброї.
  • Вбивства, що виконані з іншої зброї, випадково можуть зараховуватись до прогресу для виконання місії. Убивства з будь-якої зброї з ураженням по площі (сплеш-ураження) також будуть додані до прогресу цілі цієї місії.

Borderlands 2 - Ґейдж - Містичні Хвороби Лікарняні Тести20:55

Borderlands 2 - Ґейдж - Містичні Хвороби Лікарняні Тести

Випадкова вікі