FANDOM

Містичні Хвороби: А Чи Були Кулі?
Локація Три Роги-Долина
Видає Доктор Зед
Рівень 8
Нагорода 791XP, $55
Гра Borderlands 2
Тип завдання Побічне

Містичні Хвороби: А Чи Були Кулі? (англ. Medical Mystery) - побічне завдання в Borderlands 2. Видає Доктор Зед в локації Сховище. Виконується в Три Роги-Долина.

ОписРедагувати

Що це: може створити кульовий отвір, але не куля?

Люди, що живуть в Три Роги-Долина, почали приходити до доктора Зеда з незрозумілими недугами: кульовими пораненнями - без куль, слідами від опіків - без самих опіків. Доктор Зед бажає, щоб ви відправилися в Три Роги-Долину та з'ясували, з чим пов'язані ці дивні недуги.

ЦіліРедагувати

  • Знайти таємничу зброю.
  • Дістатися лігва Доктора Милосерда.
  • Вбити Доктора Милосерда.
  • Обшукати Доктора Милосерда.

ПроходженняРедагувати

Квест отримується у Доктора Зеда. Перенесіться до локації Три Роги-Долина, знайдіть печеру та зачистіть її від мародерів та Доктора Милосерда. Обшукайте Милосерда та знайдіть таємничу зброю.

КартаРедагувати

"Ваше перше знайомство зі зброєю вийшло доволі кривавим."

ПриміткиРедагувати

  • Інколи, після вбивства Милосерда, його труп неможливо обшукати. Якщо це сталося, вийдіть з локації і зайдіть в неї знову: це дозволить обшукати тіло Доктора Милосерда та забрати E-tech зброю.
  • Для тестування E-tech зброї, по закінченні завдання, вона буде повернута Доктору Зеду.
  • Доктор Милосерд завжди носить потужний нова-щит з різноманітним елементальним ушкодженням, а також із захистом від рукопашних атак.
  • Інколи вбивства в одному з доповнень гри будуть зараховуватись, як вбивства для цієї місії, навіть без використання E-tech зброї.

Borderlands 2 - Ґейдж - Містичні Хвороби А Чи Були Кулі?12:08

Borderlands 2 - Ґейдж - Містичні Хвороби А Чи Були Кулі?

Випадкова вікі