FANDOM

Містер Торрг
Mr-torgue.jpg
ВИБУХОВО!!!
Раса Людина
Фракція Торрг
Статус ЖИВИЙ!!!
Гра Borderlands 2

Містер Торрг (англ. Mr. Torgue) - дружній персонаж, що вперше з'явився в доповненні до Borderlands 2 - Велика Різанина Містера Торрга. Містер Торрг, 43-річний засновник корпорації Торрг і її генеральний директор.

УчастьРедагувати

Велика Різанина Містера ТорргаРедагувати

Містер Торрг виявив нове Хранилище в Кратері Шибайголових, яке відкриється тільки в тому випадку «якщо воїн Пандори нагодує його кров'ю виняткового боягуза», після чого він влаштував шибайголовий турнір, щоб знайти цього чемпіона і відкрити Хранилище.

Основна стаття: Велика Різанина Містера Торрга

Крихітка Тіна Штурмує Лігво ДраконаРедагувати

Містер Торрг просить Тіну включити в гру його персонажа. Тіна погоджується, замінивши їм воротаря в Притулок Розпеченого Каменю. Щоб пройти через ворота, персонаж повинен довести Торргу свою крутість, підриваючи розвідувальні дирижаблі та жителів села. Гравці вимагають прибрати персонажа Торрга за зайву жорстокість і безглуздість його завдань в ігровому процесі. У підсумку, Тіна повертає старого хранителя воріт, а Торрг виявляється закутий в колодки посеред села. АЛЕ КОЛОДКИ - ЦЕ КРУТО !!!!

Основна стаття: Крихітка Тіна Штурмує Лігво Дракона

Жахливий Голод Хижої Вусатої НенажериРедагувати

У цьому доповненні гравець нарешті зустрічає Торрга наживо. Корпорація проводить шоу, в якому героям пропонується битися з Неймовірним Вусатим Смертежером, а Торрг є його ведучим. Він пропонує гравцеві взяти участь у шоу, але потім відводить його за куліси, де повідомляє про підставу на турнірі: Вусатий Пожирач непереможний. Торрг вирішує допомогти гравцю здолати Пожирача.

У доповненні такок з'ясовується, що Торрг - придурок, продав технологію вибухового зброї і свій пакет акцій компанії "за 12 доларів" і "спасибі", а директором є Містер Сміт, який погрожує вбити Торрга і тримає його тільки для піару.

Основна стаття: Жахливий Голод Хижої Вусатої Ненажери

ХарактерРедагувати

Містер Торрг повністю відповідає зброї, яку виробляє його корпорація. Він великий, сильний і гучний!

Торрг любить вибухи, вогонь, насильство і тренування своїх грудних м'язів. Також містер Торрг дуже поважає важку музику.

Торрг дуже відповідально ​​ставиться до своєї компанії. У кожному реченні він намагається згадати зброю Торрг, а так само постійно проштовхує в ефір рекламу Торрга.

До доповнення Жахливий Голод Хижої Вусатої Ненажери Шукач Хранилища не бачив Торрга наживо, але він постійно веде трансляцію з своєї орбітальної космічної вантажівки, де великими літерами написано «ПОТРЯСНО!!!».

ЦитатиРедагувати

Основна стаття: Містер Торрг/Цитати

ПриміткиРедагувати

  • Космічна вантажівка Торрга - це відсилання на пісню Deep Purple - Space Truckin.
  • Містер Торрг - це всього лише його ім'я, а прізвище - Флексінгтон, про що він сам і повідомляє в завданні Фанат за Компанію.
  • Вуса в Торрга виросли вже у вісім років.
  • Торрг - інтроверт.
  • Торрг ненавидить лазерну зброю.

ВідеоРедагувати

Borderlands 2 Mr. Torgue's Campaign of Carnage Trailer02:23

Borderlands 2 Mr. Torgue's Campaign of Carnage Trailer

ГалереяРедагувати

Випадкова вікі