FANDOM

Моє, Все Моє
Локація Сховище
Видає Ліліт
Рівень 14
Нагорода 2069 XP, 4 ерідію
Гра Borderlands 2
Тип завдання Побічне

Моє, Все Моє (англ. The Pretty Good Train Robbery) - побічне завдання в Borderlands 2. Видає Ліліт в локації Сховище. Виконується в локації Тундра-Експрес.

ОписРедагувати

Якщо коли-небудь Вам хотілося вбити людину, котра говорить «Ламати-копати!», то це завдання для Вас.

Ліліт попросила Вас оглянути ерідієву штольню в Тундрі-Експрес. Неочищений ерідій в чужих руках - тобто той, який знаходиться не у Вас, Ліліт або Роланда - становить величезну небезпеку, через це Ліліт доручила Вам очистити штольню від розбійників і з'ясувати, куди вони відправляють ерідій.

ЦіліРедагувати

  • Оглянути эрідієву штольню.
  • Убити розбійників-шахтарів.
  • Убити старателя Зіка.
  • Убити старателя Зіка за допомогою шлаку (додатково).

ПроходженняРедагувати

Місія проходить біля Шахти Кротової Гори, де на горнозбагачувальному комбінат отримують ерідій. Зона населена різноманітними бандитами, включаючи тунельних землекопів (англ. tunnel diggers), котрі будуть зникати під землею і вилазити на поверхню без попередження. Потрібно вбити 10 шахтарів, щоб виконати ціль місії, хоча шахтарів, насправді, більше.

Як тільки 10 шахтарів буде убито, з'явиться інша ціль - убити старателя Зіка. Його можна знайти на найвищому рівні шахти, куди можна дістатися за допомогою пари конвеєрів в центрі Шахти Кротової Гори. На шляху конвеєрів будуть каменедробарки, які виглядають доволі небезпечно, але в дійсності пошкодження від них не особливо сильні. Рухайтесь швидко і пошкодження буде мінімальним (ухилятися від них важко та й не дає значно кращого результату).

Старатель Зік - сильний кочівник, але використання шлакової зброї може прискорити його загибель і Ви виконаєте додаткову ціль. Його постріли не дуже потужні, але він також кидає гранати і це робить його небезпечним противником. Можна відступити назад до бази шахти для відновлення рівня здоров'я і набоїв - старатель Зік не буде за Вами слідувати. Після смерті, з нього випадає ЕХО-запис, в якому детально розповідається про його минулий зв'язок з Гіперіоном (Містер Блейк обіцяє кругленьку суму за кожен шматок ерідію. При цьому пояснує, на що ці гроші можна витратити).

"Ви з'ясували, що розбійники-шахтарі торгують ерідієм з Гіперіоном, чомусь думаючи, що Гіперіон в кінці не знищить їх і не забере іхні гроші назад. В будь-якому випадку, ви допомогли шахтарям обійтись без посередника."

Сальвадор - Моє, Все Моє12:20

Сальвадор - Моє, Все Моє

ПриміткиРедагувати

  • Назва квесту - фраза Ліліт в першій частині, при відкриванні скринь.
  • Якщо Зік буде убитий, а ЕХО-запис не взятий, то запис з'явиться повторно на барелі в північному кінці підвищення при перезапуску гри. Місцезнаходження ЕХО буде підсвічено на карті маркером.
  • Можливо, що ЕХО вилетить на велику відстань (навіть за межі карти). Однак, після очікування біля 5 хвилин, ЕХО знову з'явиться на трупі старателя Зіка.

Випадкова вікі