FANDOM

Мордекай
307905
Стать Чоловіча
Раса Людина
Фракція Червона Варта, Шукачі Хранилища
Статус Живий
Гра Borderlands, Borderlands: The Pre-Sequel!, Borderlands 2, Історії з Прикордоння
Озвучка Джуліо Чеділло

Мордекай (англ. Mordecai) - Ігровий персонаж Borderlands класу "Мисливець". Він спеціалізується на точній стрільбі і використанням свого птаха "Дзьобика", щоб перемагати ворогів і збирати здобич. Він повертається в Borderlands 2 в якості допоміжного персонажа. Також епізодично з'являється в Borderlands: The Pre-Sequel і є одним з персонажів третього епізоду Історії з Прикордоння.

ІсторіяРедагувати

Мордекай родом з планети Артеміда, у віці 17 років, Мордекай виграв міжпланетні змагання на влучність з револьвером. Інші учасники, які використовували снайперські гвинтівки, звинуватили його в шахрайстві та зрештою домоглися дискваліфікації його з конкурсу за «неспортивну поведінку», хоча багато свідків відзначили, що ніякої неспортивної поведінки не було. Зараз він подорожує з планети на планету зі своїм вірним компаньйоном Дзьобиком, в пошуках "всього, що заборгував цей Всесвіт мені", що Мордекай визначає як найкращу зброю і необмежену готівку.

Ігровий процесРедагувати

Мордекай воліє точні постріли і в основному використовує гвинтівки, які відмінно підходять для далекого бою, мають підвищену точність і високу ймовірність завдати критичної шкоди. В залежності від розподілу очок навичок, Мордекай також може завдавати великої шкоди й іншими видами зброї, хоча більшість його навичок діють відносно снайперських гвинтівок, а також пістолетів і револьверів. У ближньому бою мисливець використовує клинок, який може завдавати великої шкоди. Перевага далеких атак компенсується вельми малою стійкістю до пошкоджень. Також в якості зброї у мисливця виступає і крилатий вихованець Дзьобик (англ. Bloodwing).

НавичкиРедагувати

Основна стаття: Дерево навичків/Мордекай

Модифікатори класу для МисливцяРедагувати

Цитати (Borderlands 1-2)Редагувати

Основна стаття: Мордекай/Цитати

Різні фактиРедагувати

ГалереяРедагувати