FANDOM

Моксі
Borderlands 2010-02-25 18-25-26-79.png
Задивився, Сонечко?
Раса Людина
Фракція NPC
Статус Жива
Локація Купол, Руїни Янголів, Бунтарська Ущелина, Фавели, Сховище, Шибайголовий Ліхтар, Конкордія
Гра Borderlands, Borderlands 2, Borderlands: The Pre-Sequel
Озвучка Бріна Палєнсіа

Моксі (англ. Moxxi) - неігровий персонаж у Borderlands, Borderlands 2 і Borderlands: The Pre-Sequel. Перший раз з'явилася в доповненні Бунт Під Куполом Моксі до Borderlands. Хворе, збочене, садистське стерво Чуйна жінка, мати чотирьох дітей.

ОписРедагувати

Моксі можна описати кількома словами: хтива, небезпечна, сексуальна. Моксі любить насильство, різанину і при цьому сама змалку може викрутити кожного у баранячі ріжки. Ім'я "Моксі" є синонімом слова "Нестримність" - скромність не має нічого спільного з Мокс, особливо, коли справа доходить до сексу. Про її походеньки складали легенди, а список її колишніх неприємно вражає ведмедя з кущів, тобто просто величезний! В нього не входить тільки ти - мій юний дівич входять такі легендарні особистості як Містер Шенк, Маркус Кінкейд, Мордекай, Красунчик Джек та багато інших, включаючи жінок.

ІсторіяРедагувати

Спочатку Моксі була грудьми членом клану Реднеки. У неї були син Івасик-Телесик Скутер і лапонька донька Еллі. Коли лідер клану наказав їй вбити когось, інакше Еллі піде по колу стане дружиною всього клану, вона вкоротила віку лідеру, після чого покинула клан, забравши дітей. 

Моксі офіційно переспала була одружена тричі. Містер Шенк з Секретна Зброярня Генерала Нокса був її другим чоловіком, Маркус Кінкейд третім (до речі Маркус один з небагатьох, хто залишився в живих після шлюбу з Моксі). Відомо, що вона була коханкою Джимбо Реднека, який є батьком Скутера, але немає інформації про те, чи були вони одружені чи ні. Моксі створила арену Купол (Бунт Під Куполом Моксі), щоб знайти четвертого чоловіка (За подіями другої частині гри стало відомо, що ним став Мордекай). Після цих подій Моксі брала участь у поваленні коорпораціі Атлас в Секретна Зброярня Генерала Нокса і в знищенні Красунчика Джека в Borderlands 2, хоча при цьому вона зазвичай не покидає своїх барів.

Бунт за куполи Під Куполом МоксіРедагувати

Мій перший чоловік був великим махінатором... і великим лайном.

Мій другий чоловік був кумедним... Я думала, що він потрібен мені на кшталт іграшки - так і сталося. Ех - якби іграшки не ламались...

Мій третій чоловік був сильний на мізки та золотий на руки. Ми до сих пір з ним дружимо. Ми ж люди.

Тепер я шукаю четвертого. Уся в пошуках. Я не знаю, коли зустріну його і де. Може такого і на світі нема. Тож тепер я втішаюсь, поширюючи насилля... в решті решт, за це мене люблять. Я змушую їх насолодитись... біллю. Я буду жорстока і буду отримувати від цього задоволення. А коли набридне - знайду собі нову іграшку.

До тих пір... немає нічого дивнішого ніж шлюб, подумай про це. Може, Арена – мій четвертий... певним чином?

Секретна Зброярня Генерала НоксаРедагувати

Тут Моксі є джерелом деяких завдань, які вона дає в локації Бар «Червоний Ліхтар». В ході сюжету розкривається, що вона мати Скутера.

ОсновніРедагувати

ПобічніРедагувати

Borderlands 2Редагувати

Моксі переїжджає в Сховище після того, як сили Гіперіону за наказом Красунчика Джека зрівняли Купол з землею. В Сховищі вона відкрила бар, де можна відпочити, зпустити гроші пограти в ігрові автомати і послухати поради від Моксі. За щедрі чайові можна отримати звірячий секс прямо на стійці агрегати - Неприємний Тип та Приємний Тип.

ЗавданняРедагувати

Велика Різанина Містера ТорргаРедагувати

Данне доповнення - яскравий приклад того, як краса та мізки збивають з пантелику м'язи та бездумний кітч.

ЗавданняРедагувати

Крихітка Тіна Штурмує Лігво ДраконаРедагувати

Моксі з'являється в цьому доповненні, як хазяйка бару "Грог та кралечки".

Пов'язані особистостіРедагувати

ЧоловікиРедагувати

  • Перший - незважаючи на даний титул, темна конячка не менш темного минулого Міс. Моксі тепло згадує його, як "великого махінатора і великого мішка з...". Судячи з ролику Бунт Під Куполом Моксі - вдавився свинцем.
  • Містер Шенк - був для Моксі, наче іграшка, яку вона, вочевидь, конкретно поламала. Міфічний дебілойд Закінчений психопат, власник тюрми Пандорський Азкабан, воїн Райдуги та просто хтонічний жах³. Доповнення Секретна Зброярня Генерала Нокса дозволяє полегшити його страждання.
  • Маркус Кінкейд - золоті руки, залізні принципи та просто гарна людина. Чому розійшлися - неясно, проте залишились "друзями".
  • Мордекай - Шукач, Золоте око, латентний птахолюб. Виграв турнір, за умовами якого "Переможець бере Моксі, купу грошей та право робити з обома все, що завгодно". Стрілець трактував умови сворєрідно - витратив все на свою пташку, залишивши Мокс з хронічним целібатом. Ненадовго - взяла в коханці Красунчика Джека.

Коханці(ки)Редагувати

Та інші, та інші, та інші...

ЗакладиРедагувати

  • Бар «Червоний Ліхтар» - заклад коло Купола. За причиною високої смертності відвідувачів, достатньо безлюдне місце.
  • Грог та кралечки - рожева мрія Тіни - у її розумінні сімейні портрети висять на огляді у п'яничок, що поливають брудом хазяйку, А ШУКАЧІ ЇХ ВБИВАЮТЬ!!!

Арсенал МоксіРедагувати

ЇЇ авторському арсеналу заздрять більше, ніж Їй.

ЇЇ авторський арсенал хочуть більше, ніж ЇЇ...

... брехня, але дуже хочуть.

  • Неприємний Тип - невідомо, яка незабутня ніч надихнула Моксі на створення цього агрегату, але його в'їдливість стане головною біллю не одному броньованому невдасі.
  • Приємний Тип - і хоча джерелом натхнення на цей раз була файна ніч, вороги цієї зброї знатимуть лише насилля та 200 градусів тепла.
  • Рубінчик - гордість та предмет обожнювання Моксі. Губився сотні разів і кожен, хто його знаходив, вважав себе пупом Землі, Пандори та ще десятка планет. Якщо ви провчете одного такого хвалька, то станете новим володарем даного пістоля.
  • Серцеїд - була у Моксі коханка... і її з'їли... Як ця історія пов'язана з даним ружбаєм - точно невідомо. Хоча даний агрегат сумлінно пожирає вогнем кожну грішну душу. Наче єгипетська тварюка Аммат.
  • Молочник - як Молочник з реклами, дуже веселий агрегат. Особливо стає весело, коли вороги від нього тікають... швидко... стрімко... та завжди в різні сторони... буває, що по частинах.
  • Вугор - я знаю, що ти не знаеш про те, що таке секс, але я відкрию трохи секретів. Тіло людини наче машина, а машині іноді потрібне мастило. І даний пістолет-кулемет весь в цьому мастилі! Як, вибачте, його тримати?!
  • Дар Моксі - колись багаті татусі водили своїх синів до публічних будинків, щоб там вони набиралися досвіду "спілкування". А цей камінчик, ясна річ, теж дає досвід - проте у більш доречній для тебе сфері, дівич Сонечко!
  • Посмішка Смерті - хоча яка "Посмішка"?! Цілий поцілунок зі шрапнельно-стихійним сюрпризом рветься до твоїх ворогів, щоб віддатися їм у пориві Любові!
  • Град - ми не знаємо, в якій позі Камасутри робили цю хлопавку, проте траекторія польоту її снарядів приймає позу "Місток".
  • Французький Друг - цей французський друг одного разу мене спитав, як пройти в бібліотеку... Це було о третій годині ночі і насправді він хотів мене вбити. З тих пір про всяк випадок ношу цього довгастика.
  • Лоскотон - викликає активне збудження плоті інтенсивним бомбардуванням стихійними кулями.
  • Коте - що було "Рарр", то стане "Няф!".

УВАГА!!! - уся зброя Моксі лікує!

ЦитатиРедагувати

Основна стаття: Моксі/Цитати

ПриміткиРедагувати

ГалереяРедагувати

MXHRa8AQIZ4.jpg

Овації-овації! Тут МАЛО ІНФОРМАЦІЇ
- не чекай
Вікі Borderlands Wiki Ukraine, ти допомагай!

Випадкова вікі