FANDOM

ВступРедагувати

Ліліт: "Тобі доводилося імітувати свою смерть? Це не так-то просто. Кілька років тому я намагалась це зробити, щоб збити зі сліду «Гіперіон», але один бандит, мабуть, шпигував за мною. Він все розповість «Гіперіону», якщо ти не прибереш його."
Ліліт (після вбивства Болла): "Він щось зронив? Подивись-но."
Містер Блек: "Містере Болл, «Гіперіон» налаштований скептично. Після звільнення Нової Гавані смерть розбійниці Ліліт була підтверджена. Ми повинні вивчити ваші відеоматеріали, перш ніж заплатити. Залиште дані у вказаних схованках."
Ліліт: "Знайди ці ЕХО, вбивце. Якщо «Гіперіон» дізнається, що я жива та працюю з Червоними вартівниками, події Нової Гавані можуть повторитися."

Запис 1Редагувати

  • Роланд."Мені подобається це місце. «Гіперіон» не знайде тебе тут."
  • Ліліт."Дякую. Я намагалася зробити його якомога..."
  • Р."Жахливіше."
  • Л."Я хотіла сказати - затишніше."
  • Р."Ти розвісила біля входу обвуглені трупи бандитів."
  • Л."Трупи також можуть створювати затишок. Пам'ятаю, як було у нас в Новій Гавані до того як... е-е..."
  • Р."Мені час."
  • Л."Молодець, Ліліт."

Запис 2Редагувати

  • Р."Що в тебе трапи..."
  • Л."Я... я розплавила одного хлопця."
  • Р."Що?"
  • Л."Я вийшла на полювання та знайшла небагато... ерідію, і один із сектантів побачив мене. Я погналася за ним і схопила, а він просто..."
  • Р."Розплавився?"
  • Л."Було круто! Не знаю: чи то через відкриття Хранилища, чи то через те, що я - сирена, чи то усе разом... але ерідій... шалена штука."
  • Р."Ти дуже бліда."
  • Л.Так, я пару раз втрачала свідомість. Але це круті новини!"
  • Р.Добре. Але чому ти не відправила ЕХО? Навіщо звати мене сюди? Це зайвий ризик - «Гіперіон» може дізнатися, що ти працюєш з Червоними вартівниками."
  • Л."Гм... ну, тому що... ти... Як ти... Як у тебе? Справи?"
  • Р."Мені час."
  • Л."Гаразд."

Запис 3Редагувати

  • Л."Джек просто кинув їх замерзати в снігу. Охоронцям не була б зайвою твоя допомога... Тобі потрібно знайти їх."
  • Р."А, ще один щукач Хранилища! Я спробую зв'язатись з ними по ЕХО по дорозі назад, в Сховище."
  • Л."Добре! Все, можеш іти."
  • Р."Що? Я тільки-но прийшов."
  • Л."Я трішки зайнята війною, котру веду одна проти всіх бандитів тундри, щоб ти міг зайнятися Джеком. Але, якщо ти прийшов потусити, я можу плюнути на всі ці справи з ВогнеКрилом, і нехай Кровоміси захоплюють Сховище."
  • Р."Ні... ні, ти... е-е... ти права, звичайно."
  • Л."Ти впевнений? Я можу приготувати какао. Ми можемо поговорити про хлопців."
  • Р.Я... е-е... Я зв'яжуся з тобою, коли знайду шукача Хранилища. Вибач за... вибач."
  • Л."Прикинутись недоторкою - ось як це робиться."

ЗакінченняРедагувати

Ліліт: "Дякую. Чим менше «Гіперіон» знає, тим краще. Ти... е-е... тобі не прийшло в голову прослухати ці ЕХО, правда?"

Випадкова вікі