FANDOM

Менше Знаєш - Краще Спиш
Вечная память
Локація Три Роги-Вододіл
Видає Ліліт
Рівень 12
Нагорода 1584 ХР, $175,
Налаштування зовнішнього вигляду
Гра Borderlands 2
Тип завдання Побічне

Менше Знаєш - Краще Спиш (англ. In Memoriam) - побічне завдання в Borderlands 2. Видає Ліліт в локації Сховище. Виконується в локації Три Роги-Вододіл.

ОписРедагувати

Ліліт жива, але Гіперіону знати про це зовсім не обов'язково.

Щоб збити зі сліду шпигунів «Гіперіону», кілька років тому Ліліт розпустила плітки про свою смерть. Нажаль, один заповзятливий розбійник зміг встановити «жучка» в сховищі Ліліт і продав записи «Гіперіону». Ви повинні знайти та вбити цю людину.

В долині Три Роги-Вододіл ви зустріли розбійника на ім'я Болл. Він - доки був ще живий - збирався повідомити «Гіперіону» про те, де знаходиться Ліліт. Однак, після його смерті, ви виявили, що він сховав записи, які мають відношення до Ліліт, в різних куточках Трьох Рогів. Ліліт попросила вас знайти ці записи, доки вони не потрапили до рук агентів «Гіперіону».

ЦіліРедагувати

  • Знайти та вбити Болла.
  • Взяти з тіла Болла запис ЕХО.
  • Знайти 3 записи ЕХО, які спростовують смерть Ліліт.

ПроходженняРедагувати

Йдіть до відмітки на карті та вбийте Болла. Якщо ви вб'єте його та при цьому не будете чіпати його скаґів, то отримаєте досягнення Кращі Друзі. Після цього вам потрібно буде знайти три ЕХО-записи.

Перший розміщений на якорі, котрий підвішений недалеко від табору Болла. Цей якорь видний з місця, де мешкає Болл. Можете відстрелити його, спуститися вниз та забрати запис.

Другий запис знаходиться в старій насосній станції. Підійдіть та запустіть станцію. Разом з різноманітним сміттям насос виплюне ЕХО-запис.

Третій запис знаходиться на трубопроводі біля початку локації (коли ми прибуваємо перший раз на човні Клептрепа). Ідіть до краю локації через Мізкові поля, зістрибуйте вниз. Біля основи трубопроводу є ящики та інше сміття, по яким можна дістатися драбини. За допомогою драбини залізьте нагору і йдіть по трубі до ЕХО-запису.

КартаРедагувати

Історія ЛілітРедагувати

Основна стаття: Менше Знаєш - Краще Спиш/Історія Ліліт

"Надмірно цікава людина мертва, його записи знищені. І Гіперіон гадки не має, де можна шукати Ліліт."

НагородаРедагувати

Акстон Ґейдж Кріґ Майя Сальвадор Зер0
Axton-Head-Roguish Renegade Gaige-Head-Speak No Evil Krieg-Head-COMING FOR YOU Maya 10 Nevermore SalvadorBowlerBadass Zer0-Head-Punk

ПриміткиРедагувати

Випадкова вікі