FANDOM

Матч-Реванш III: У Зеніті Слави
Локація Кузня
Видає Дошка Об'яв Кузні
Рівень 50
Нагорода 20 Жетонів Торрга
Гра Borderlands 2
Тип завдання Побічне

Матч-Реванш III: У Зеніті Слави (англ. Tier 3 Rematch: Twelve O'Clock High) - побічне завдання в доповненні Велика Різанина Містера Торрга до Borderlands 2. Видає Дошка Об'яв Кузні. Виконується в локації Кузня.

ОписРедагувати

"Бийтеся з жителями недружніх небес. Третій рівень складності."

Знищуйте ящики на вантажних стервя'тниках і підбирайте випадаючі предмети. Крім того, підірвіть усіх стервя'тників підтримки, котрі прилетять на підмогу. Рівень складності - 3.

ЦіліРедагувати

  • Зібратися в точці збору.
  • Убити стерв'ятників супроводження.
  • Зібрати брязкальця Комара: 0/12.

ПроходженняРедагувати

В цій місії є таймер - 5:00 хвилин. За цей період часу гравці повинні стріляти в Вантажних Стерв'ятників, що літають над ними, щоб з них випадали брязкальця Комара. Не потрібно знищувати стерв'ятників, а лише достатньо ушкодити, щоб вибити їх вантаж.

Стерв'ятники Супроводження літатимуть навколо і захищатимуть Вантажних Стерв'ятників на протязі цього часу. Всі Стерв'ятники повинні бути знищені. що завершити завдання, проте вони будуть прибувати доки дванадцять екземплярів брязкалець не буде зібрано.

Критичні влучання ящиках з вантажем спричиняють випадіння брязкалець. Вогонь з автоматичної зброї ідеальний для масових влучань такого типу, і якщо буде екіпіровано автомат з в'їдливим ушкодженням, то це буде підходящим для атаки Стерв'ятників Супроводження, без необхідності перемикання зброї.

"Битва "У зеніті Слави" завершена."

Акстон - Матч-Реванш III У Зеніті Слави (Велика Різанина Містера Торрга)03:59

Акстон - Матч-Реванш III У Зеніті Слави (Велика Різанина Містера Торрга)

Випадкова вікі