FANDOM

Матч-Реванш III: Смертельна Гонка
Локація Шибайголовий Кратер для Шибайголових
Видає Дошка Об'яв Кратера
Рівень 50
Нагорода 20 Жетонів Торрга, 1075 XP
Гра Borderlands 2
Тип завдання Побічне

Матч-Реванш III: Смертельна Гонка (англ. Tier 3 Rematch: The Death Race) - побічне завдання в доповненні Велика Різанина Містера Торрга до Borderlands 2. Видає Дошка Об'яв Кратера. Виконується в локації Шибайголовий Кратер для Шибайголових.

ОписРедагувати

"Педаль газу до відказу, вчасно щоб пройти всю трасу."

Чи зумієте Ви потрапити до числа кращих? Якщо бажаєте стати справжнім шибайголовою, то корпорація «Торрг» рекомендує Вам взяти участь в нових, більш складних перегонах на час. Педаль в підлогу!

ЦіліРедагувати

  • Чекати на стартовій лінії.
  • На старт!
  • Увага!
  • ПОЇХАЛИ!
  • Дістатися до контрольної точки.
  • Дістатися до контрольної точки.
  • Дістатися до контрольної точки.
  • Дістатися до контрольної точки.
  • Дістатися до контрольної точки.
  • Дістатися до контрольної точки.
  • Дістатися до контрольної точки.
  • Дістатися до фінішу.

ПроходженняРедагувати

Завдання отримується на Дошці Об'яв Кратера і перша ціль буде - стати на стартовій лінії і чекати на знак початку перегонів. Всього три контрольні точки на дистанції, на додачу до арки, створеної на стартовій/фінішній лінії. Ви повинні проїхати повне коло двічі, вклавшись у відведений ліміт часу - 1 хвилина 45 секунд.

Кур'єр - це правильний вибір транспортного засобу для цього завдання, так як він, природньо, найшвидший, а внутрішня швидкість може бути в подальшому підвищена за рахунок економного і ліберального використання форсажу (прискорення) машини.

На трасі кола є два коротких шляхи, котрі також можуть заощадити дорогоцінні секунди. Їх можна використати з легкістю, оскільки потрібно проїхати лише контрольні точки у вказаному порядку - фактично, немає вимог до проходження решти траси.

З мотоциклами можна зіткнутися на шляху і може виявитись, що є небезпека блокування, якщо транспортний засіб гравців зтикається з ними. Постріли з кулемета транспортного засобу по мотоциклам, можуть бути небезпечними, якщо вони близько. Часто, є кращим триматися подалі від них, або стріляти з турелі під безпечним кутом.

"Гаразд, Ви виграли."

ПриміткиРедагувати

  • Реліквія Форсажна Камера матиме неоціненне значення для покращення швидкісних характеристик транспортного засобу.
  • Будь-який персонаж сесії може активувати контрольну точку, проїхавши по ній. Таким чином, якщо один персонаж чекає біля гаража Скутера, то другий може завершити основну частину траси. Коли залишається лише одна контрольна точка і фінішна пряма, перший персонаж може їх активувати, оминаючи велику ділянку траси і заощаджуючи дорогоцінні секунди.

Акстон - Матч-Реванш III Смертельна Гонка (Велика Різанина Містера Торрга)02:27

Акстон - Матч-Реванш III Смертельна Гонка (Велика Різанина Містера Торрга)

Випадкова вікі