FANDOM

Матч-Реванш III: Барні Розбірки
Бійка в Барі.jpg
Локація Бар Піро Піта
Видає Дошка Об'яв Піро Піта
Рівень 50
Нагорода 20 Жетонів Торрга, 9777 XP
Гра Borderlands 2
DLC Велика Різанина Містера Торрга
Тип завдання Побічне

Матч-Реванш III: Барні Розбірки (англ. Tier 3 Rematch: Bar Room Blitz) - побічне завдання в доповненні Велика Різанина Містера Торрга до Borderlands 2. Видає Дошка Об'яв Піро Піта в локації Бар Піро Піта. Виконується в цій же локації.

ОписРедагувати

"Оберіть битву в Барі Байкерів. Третій рівень складності."

Убийте якомога більше шибайголових у барі за відведений час. Рівень складності - 3.

ЦіліРедагувати

  • Зібратися в пункті збору.
  • Убити шибайголових серед відвідувачів бару.

ПроходженняРедагувати

На проходження завдання виділяється 2 хвилини 30 секунд. Завдання кидає гравця в бій один-проти-всіх. Гравцю будуть протидіяти байкери, щури, інженери і більше, хоча насправді місія вимагає убивати п'ять шибайголових байкерів, котрі з'являються, під час зворотнього рахунку агресивного таймера. Тому розумним буде ігнорувати інших ворогів, віддаючи перевагу Шибайголовим.

Шибайголових байкерів немає серед першої групи ворогів, тому для появи першого Шибайголового, потрібно вбити декілька менших ворогів.

Взагалі, Шибайголові з'являються з обох дверей в задній кімнаті і з двох кінців балкону на другому поверсі.

Швидке виконання циклу завдання, з зупинками тільки на вбивство шибайголових (або, за необхідності, інших ворогів, котрі блокують шлях) дозволить завданню бути завершеним з хвилиною або більше часу в запасі.

"Битва "Барні Розбірки" завершена."

ПриміткиРедагувати

  • Матч-Реванш можна повторювати.
  • Місія не починається, також не запускається таймер завдання, доки не завдано ушкодження ворогу.
  • Навіть під час першого проходження в нормальному режимі, противники в цьому завданні будуть 50 рівня (відповідно 61 рівень в Режимі Істиного Шукача Хранилища, 72 - в Режимі Величного Шукача, та 83 - в Режимі посилених ворогів).
  • Місія забезпечує ефективну можливість отримання Жетонів Торрга у відповідності до винагороди, поєднаної з гарантованим випадінням жетонів при вбивстві Шибайголових, по одному жетону з кожного.
  • Тунельні щури і Щури Злодії представляють проблему через обмежений простір під час бою, так як вони будуть красти гроші, а хаос битви може зробити повернення цих грошей складним.
  • Повторення цієї місії є ефективним методом для отримання рівнів Анархії Мехромантки або Кровожерливості Психа відповідно, враховуючи щільність ворогів і часу, щоб убити їх.

Run, Baby, Run - Krieg и БАРНЫЕ ЛЯШКИ!!!-003:03

Run, Baby, Run - Krieg и БАРНЫЕ ЛЯШКИ!!!-0

Випадкова вікі