FANDOM

Матері До Свята
Mothers Day01.png
Локація Нагір'я
Видає коробка "Таґартів подарунок матері"
Рівень 16
Нагорода 2611 XP, унікальний щит Втюрений Штовхач
Гра Borderlands 2
Тип завдання Побічне

Матері До Свята (англ. Best Mother's Day Ever) - побічне завдання в Borderlands 2, котре активується після завершення місії Зжерти Зажерливуса, як тільки з вбитого зажерливуса випаде коробка з написом "Таґартів подарунок матері". Виконується в локації Нагір'я.

ОписРедагувати

ЩО В КОРО-О-ОБЦІ-І-І?!

Ви знайшли подарунок до Дня матері. До нещастя, його може відкрити тільки людина, яка його купила. Якщо бажаєте дізнатися, що знаходиться в коробці, Вам прийдеться знайти кулак Таґарта.

ЦіліРедагувати

  • Знайти лігво Генрі.
  • Убити слуг Генрі: 0/6.
  • Убити Генрі.
  • Взяти кулака Таґарта.
  • Відкрити коробку Таґарта.

ПроходженняРедагувати

"Таґартів подарунок матері" - це замкнена коробка, котра випадково падає із вбитого звжерливуса після виконання місії Зжерти Зажерливуса. Зазвичай коробка падає із зажерливусів в Нагір'ї, але також може випасти в будь-якій іншій локації, де мешкають зажерливуси (наприклад, Заповітна Зона, Морозильник або навіть в локаціях Оаза і Маяк Магнуса із доповнення Капітан Скарлет та її Піратські Походеньки).

Лігво Генрі знаходиться неподалік міста Вершина в Пропащій печері. Шість слуг Генрі одразу Вас атакують і як тільки Ви з ними покінчите, з'явиться Генрі. Кулак Таґарта випаде після вбивства Генрі.

КартаРедагувати

"Едіпів комплекс, шмедіпів комплекс."

ПриміткиРедагувати

  • Напис на кулаці Таґарта: "Відтятий кулак, що загрубів після багатьох років мордобою. На кісточках - татуювання "МАМА"".
  • Є підвищений шанс, що при вбивстві Генрі, з нього випаде легендарний щит Лан.

Випадкова вікі