FANDOM

Маркус Кінкейд
MarcusBL2
Два слова, друже - НІХQЯ НІЧОГО НЕ ВЕРТАЮ!
Раса Людина
Фракція NPC
Статус Живий
Локація Нова Гавань, Роздоріжжя, Станція Тартар, Сховище, Морожена Діра
Гра Borderlands, Borderlands 2, Історії з Прикордоння

Маркус Кінкейд (англ. Marcus Kincaid) - один з найвпливовіших торговців зброєю на Пандорі. Бере участь у сюжеті першої і другий частин Borderlands.

Лесь Подерв"янський пандорського світу - володіє торговими автоматами - в автоматах лежить дохqя масла зброї, патронів і гранат.

ОписРедагувати

Спочатку Маркус торгував зброєю від імені корпорації Даль, або Атлас, до того, як Шукачі Хранилища не приперлися на Пандору. В даний час він виступає як вільний торговець і часто має справу з Шукачами.

Вік Маркуса погрозливо наближується до пенсійного. Він продасть навіть рідну мамцю всі марки зброї, крім Ерідіанського і Gearbox. Маркус застовбив усі поставки зброї. Дрібних конкурентів (таких як Одноокий Гриць) він ламав через коліно прибирає, а великі їдуть в пішу еротичну подорож самі (наприклад корпорації Даль або Атлас, які покинули планету в ході різних обставин).

Єдина скіпка в дупі Маркуса на даний момент - це корпорація Гіперіон. Але він продає і їх зброю теж.

ХарактерРедагувати

За своїм характером Маркус дуже хамоватий і пацаватий жадібний і корисливий, також він дуже агресивний по відношенню до конкурентів. Особливо Маркус не любить, коли хтось повертає зброю і триндить погані відгуки про неї.

Кажуть, Маркус прикінчив хлопця, який хотів повернути куплений товар. Пачку жуйки. Яку Маркус вже жував . - Житель Сховища про Маркуса.

Маркус відомий тим, що продає зброю направо і наліво різні боки фронту. Це можна спостерігати в ході боїв загонів Роланда і кровомісів в Borderlands 2. Маркус продавав зброю і тій, і іншій стороні й мав подвійний прибуток. Незважаючи на це, Маркус може добре віддячити за допомогу, але безкоштовний сир і тут буває тільки у мишоловці.

ІсторіяРедагувати

Перший раз ми зустрічаємося з Маркусом в Borderlands в автобусі, який везе нас до кинутого людством Файрстоуна. Після того, як у місті стало на кілька бандитських трупів більше та трохи спокійніше, Маркус відкриває там свою крамницю. В ході подій гри він нав'язується в партнери до Шукачів, всіляко допомагає їм, але при цьому очікує свою частку від "скарбів Хранилища". У середині гри він відкриває магазин в Новій Гавані, поступово запаковуючи конкурентів у цинкові труни усуваючи конкурентів (завдання Торгівля 1: Нові ринки збуту). Після подій Borderlands ми зустрічаємо його в доповненнях.

У доповненні Зомбі-Острів Доктора Неда Маркус відсутній, але він бере участь в сюжеті гри побічно. Він зламує Клептрепа доктора Неда, щоб передати повідомлення про секретну лабораторію доктора.

У доповненні Бунт Під Куполом Моксі ми дізнаємося, що Маркус був чоловіком Моксі. Вони розлучилися, але іноді ганяють один-одного у хвіст та гриву залишилися друзями. Сам Маркус в грі не присутній, але ми можемо бачити його портрет (і портрети його предків) у банку Купола.

В Секретна Зброярня Генерала Нокса Маркус відкрив великий магазин в місті "Роздоріжжя". Він дає різні завдання. Наприкінці доповнення в його користування переходить трохи більше, ніж уся Секретна Зброярня Генерала Нокса.

В ІнтерНаціональна Клептрепівська Революція Маркусу належить магазин в Станція «Тартар». З ним можна поговорити і взяти кілька завдань.

В Borderlands 2 Маркус переїжджає в Сховище на прохання Роланда. Він бере участь у постачанні зброї Червоній Варті, Кровомісам і ще кільком фракціям.

Кровоміси мало не обожнюють Маркуса за його збройові поставки. В Бастіоні Кровомісів є багаторукий ідол Маркуса зі зброєю в руках. А на одному з ЕХО в Фортеці можна почути крики: "ГАРМАТИ !!! ГАРМАТИ !!!! ГАРМАТИ !!!!! Слався, Маркус, що стволи приносить!" (Див. Спогади Кровомісів).

Пізніше Маркуса можна зустріти в невеликому доповненні Як Маркус Свято Рятував, де він, сам того не бажаючи, допомагає жителям невеликого містечка.

ЗавданняРедагувати

BorderlandsРедагувати

Нова Гавань

Роздоріжжя

Станція Тартар

Borderlands 2Редагувати

ЦитатиРедагувати

Основна стаття: Маркус Кінкейд/Цитати

ГалереяРедагувати