FANDOM

Майя
Maya3-hires
Сирена з вами. Рада вас бачити. Якщо схочете мене прочпокати, прочпокаю ваші мізки.
Раса Людина, Сирена
Фракція Шукачі Хранилища
Статус Жива
Гра Borderlands 2
Озвучка Марта Хармс
Майя Скіни

Майя (англ. Maya) - персонаж класу Сирена. Одна з шести Сирен - жінок, що володіють надприродними здібностями. На лівому стегні носить книгу - модифікатор класу.

Можливості та особливостіРедагувати

Основна стаття: Захоплення

ІсторіяРедагувати

У дитинстві у Майї розпізнали Сирену. Після цього вона була віддана чернечому ордену "Настигаючої бурі" на планеті Афіни, де стали розвивати її навички. 

Про призначення Майї не говорилося до її повноліття. Старший брат ордену Софіс представив її перед жителями планети, як захисницю та богиню. Зрештою Майя зрозуміла, що орден використовував її для контролю та залякування жителів планети. 

За допомогою своїх здібностей вона звільнилася з ордену і відправилася на Пандору для того, щоб дізнатися всю правду про Сирен. 

Цю інформацію можна знайти на ЕХО-записах, розкиданих по Заповітній Зоні.

Основна стаття: Пісня Сирени

НавичкиРедагувати

Основна стаття: Дерево навичків/Майя

Модифікатори класуРедагувати

Основна стаття: Майя/Модифікатори класу

ЦитатиРедагувати

Основна стаття: Майя/Цитати

Вигляд і ГоловиРедагувати

Основна стаття: Майя (Скіни)

ПриміткиРедагувати

  • У рукопашній атаці Майя використовує силовий удар. 
  • Вона була епізодичним персонажем у Borderlands: Origins
  • При прокачуванні навичку Зачумлений Фенікс у Майї з'являються жовто-зелені крила. 
  • Майя найперша зустріла Кріґа, з усіх інших шукачів, і прийняла його за звичайного бандита і збиралася його вбити. Але внутрішній голос Кріґа переконав його врятувати Майю від ворогів. 
  • На відміну від Ліліт, ерідій ніяк не впливає на Майю. 
  • Модифікатор класу Майї представлений у вигляді книги, причепленої до лівого стегна.
  • Якщо на компьютері є збереження з першої частини, то гравець зможе зробити Майї зачіску і окуляри, як у Танніс.

Випадкова вікі