FANDOM

Ця стаття стосується завдання. Для інших цілей дивіться Майстер Джі Неприбацаний.
Майстер Джі Неприбацаний (завдання)
Майстер Джи.jpg
Локація Оаза
Видає Шейд
Рівень 50
Нагорода $13005, 19554 XP
Гра Borderlands 2
DLC Капітан Скарлет та її Піратські Походеньки
Тип завдання Побічне

Майстер Джі Неприбацаний (завдання) (англ. Master Gee the Invincible (mission)) - побічне завдання в доповненні Капітан Скарлет та її Піратські Походеньки до Borderlands 2. Видає Шейд в локації Оаза. Виконується в локації Примарний Рай. Завдання відкривається після виконання завдання Гіперій Неприбацаний.

ОписРедагувати

"Серафіми чекають..."

Шейд знайшов останню погану річ, з якою гравцям прийдеться зіткнутися. Він не знає, що воно таке, проте він знає одне - гравці знищать це, тому що вони є "найкращими малими в школі". Щасти.

ЦіліРедагувати

  • Перемогти Майстра Джі Неприбацаного.

ПроходженняРедагувати

Спочатку Майстер Джі (далі - Джі ) не буде агресивним. Гравці мають можливість зібратися і спланувати стратегію до початку бою. Майстер Джі стає ворожим, коли його вперше атаковано.

Джі - противник, що досить повільно рухається, і більшість бою буде займати свій час переслідуванням Шукача Хранилища. Він має дуже мало атак, котрими він користуватиметься. Його головна атака - атака ближнього бою своїми кулаками. Інколи він ставатиме на коліно і потім почне сріляти своїми гарпунами. Гарпуни повільно рухаються і невлучні, проте також доставляють потужний вибух із затримкою в часі після зіткнення. На початку бою, і після кожної серії гарпунних атак, він кидатиме томагавк у найближчого Шукача Хранилища, пошкодження від томагавка зростає прямопропорційно зниженню рівня здоров'я Джі.

Перед виснаженням щита, Джі практично невразливий до контрольованого гравцями ушкодження через свій щит. Його можна ушкодити, тільки тупаючи по його голові, що завдає йому 1 або 2 очки ушкодження.

Піщані хробаки будуть з'являтися по одному за раз, проте з постійними проміжками в часі. Якщо піщаного хробака не убивають достатньо швидко, зрештою, з'явиться ще один на додачу, і так далі. Немає обмеження по кількості піщаних хробаків, що знаходяться в арені одночасно. Піщані хробаки тут завдають базових атак кислотними сферами, атакуючи частіше і швидше, ніж Джі. Якщо гравець потрапляє до режиму Боротьби за Життя, хробаки можуть сховатися в землю, що ускладнює використання їх для отримання Другого Дихання.

Коли піщаного хробака убивають, з отвору, залишеного після хробака, потече світло-зелена кислота. Кислота утворить басейн і почне розповсюджуватись, завдаючи ушкодження кожному, хто знаходиться в радіусі басейну, не виключаючи Джі. Від ушкодження неможливо ухилитися, стоячи на іншому об'єкті або стрибаючи, його також не уникнути, екипірувавши модифікатори ушкодження, такі, як Адаптивний щит або лужний щит. Певні ефекти типу "відповідь-на-ушкодження", такі, як Бустерний щит, не можуть бути запущені від ушкодження кислотним басейном. Якщо кожен басейн залишається без уваги і відповідних протидій, то він буде розповсюджуватись нескінченно, досягаючи країв арени дуже швидко, і такі чисельні басейни, що накривають один одного, стануть причиною підвищення рівня ушкодження.

Басейн кислоти продовжуватиме зростати в розмірі, доки Джі або Шукач Хранилища не знаходяться достатньо близько до центру басейна. Якщо хтось з них в центрі, басейн почне повільно зменшуватися в розмірі, і якщо вони цілком видалять увесь кислотний басейн, їм буде надано постійного негативного стихійного ушкодження (позначається за допомогою шприца на екрані, інтерфейс гравця). Цей негативний ефект застосовує базове ушкодження кислотного басейну постійно до ураженого бійця. Цей ефект зростає в рівні (можна "поглинути" декілька басейнів), і з більшим рівнем ефекту, стає більшим рівень ушкодження. Цей негативний ефект - основне джерело ушкодження Джі, що і є ключовим у виграші бою. Негативний ефект триває на ураженій особі, доки особу не переможено і вона не відроджується на станції "Новий-Ви", або поки Джі не мертвий.

Змусити Майстра Джі абсорбувати ефекти "ушкодження-за-час" піщаних хробаків - це єдиний метод ушкодити його щита. Зрештою, це призведе до виснаження щита і з цього моменту Майстра Джі можна ушкодити, як звичайно. Коли рівень його здоров'я досягає приблизно 25%, він похитнеться і викине свій модуль щита. Це створить прозорого фіолетового купола, котрий забезпечить дуже швидку регенерацію здоров'я будь-якому гравцю, що стоїть всередині нього. Проте, рівень регенерації не достатній, щоб протидіяти прямим влучанням від Майстра Джі або його піщаних хробаків. Ушкодження, що завдає Джі, разом з його піщаними хробаками, стає вищим, тому що зменшується рівень його здоров'я; коли він наближається до смерті, його томагавки зможуть завдати більше 100,000 очків ушкодження. Якщо він падає на коліно і починає гарпунити гравця, спроби відродити (підняти на ноги) збитого товариша з режиму Боротьби за Життя, ймовірно, стануть марним зайняттям, так як вибухове пошкодження забезпечить смертельну небезпеку і відкине потенційних рятувальників.

Основа стратегії - змусити Майстра Джі поглинати і видаляти кислотні басейни, котрі існують, як результат вбивства піщаних хробаків. Для того, щоб він поглинав кислотний басейн, він повинен знаходитись недалеко від центру басейна, а басейн повинен бути малим. Щоб утримувати його там, є декілька варіантів, у тому числі:

  1. Сингулярні гранати - безумовно є найбільш контрольованим способом для заманювання Майстра Джі, варіант з телепортними сингулярними гранатами, є найкращим із усіх можливих.
  2. Вміння Шибзостріла Привіт від Льоліка, що в ближньому бою відкидає противника.
  3. Вміння Ассасина Стр4т4. В результаті 0м4ни, Майстер Джі завжди буде стріляти гарпунами після того, як приманка зникне.
  4. Турель Шабля Коммандо, щоб дражнити боса, найбільш ефективна, якщо розміщена в центрі басейну, щоб приманити Майстра Джі в нього. Також, через використання вміння Ядерний Удар, хоча й важко керованим, для направленого відштовхування.
  5. Якщо Майя може використовувати Захоплення з вмінням Групування прямо перед тим, як піщаний хробак помирає, Майстер Джі буде притягнутим в басейн і абсорбує його майже негайно.
  6. Після того, як Джі атакує Шукача Хранилища в ближньому бою, він падає на одне коліно і починає стріляти гарпуном. Якщо дозволити Джі атакувати Шукача Хранилища в ближньому бою, поряд з центром кислотного басейну, Джі впаде на коліно і всмокче кислоту. Необхідно дотримуватися обережності, щоб не залишитися в центрі басейну, так як Шукачі Хранилища можуть поглинути кислоту натомість. Оскільки рукопашні атаки Майстра Джі слабкі, гравець може легко вижити і повторити процес багато разів.

Використання особливостей картиРедагувати

Оскільки ухилятися від атак Джі пізніше в бою важко, то можна використовувати місцевість і виграти бій дуже легко. Після дозволення Майстру Джі поглинути принаймі одного кислотного басейна, гравець може просто присісти і заховатися за великим каменем, що розташований біля входу до арени, зліва, якщо гравці дивляться на арену. З того часу, як Джі продовжує отримувати ушкодження від кислотного ефекту стану, він, зрештою, помре без подальшого втручання гравця.

Якщо гравці ховаються занадто далеко ззаду, а хробаки починають постійно ховатись і з'являтись (так, як вони роблять, коли гравець в режимі Боротьби за Життя), Майстер Джі може зникнути. Його риска здоров'я буде видимою, а ворота будуть залишатися зачиненими, проте бій не прогресуватиме в подальшому. Цього можна уникнути, привертаючи увагу Джі: показуватись із-за каменя і ховатися назад, і стріляючи по ньому для привертання уваги, було б достатнім.

"Ви перемогли Майстра Джі Неприбацаного! Побачимо, чи зможете Ви убити його завтра знову!"

ПриміткиРедагувати

  • Зашлакування Майстра Джі, поки його щити ще не виснажені, підсилить швидкість, з якою негативний ефект виснажує їх.
  • Настійно рекомендована команда з чотирьох гравців, переважно, щонайменше, з однією Сиреною, котра може зцілювати (з вкладеними очками навичків у вміння Незвичне Лікування) і воскрешати (вкладені очки навичків у вміння Право на Життя) Шукачів Хранилища на відстані.
  • Майстер Джі може звернути увагу на члена команди, котрий дуже далеко від кислотного басейну. Це зробить заманювання Джі в басейн складним, так як він відходитиме від басейну. Група завжди повинна бути в курсі того, кого Майстер Джі атакує.
  • Якщо Майстер Джі занадто далеко від центру кислотного басейну, або басейн стає занадто великим, гравець може стояти біля центру і поглинати кислоту. Шукачі Хранилища повинні звертати увагу, щоб не повністю поглинути кислоту і отримати негативного ефекта. Зрештою, коли Майстер Джі ходить навколо, він може повністю поглинути басейн швидше, ніж витрачати час, щоб тримати його на місці.
  • Захоплення Майї може ушкодити Джі до виснаження його щита. Жодне з додаткових ушкоджень вмінь Фаетон або Стихійне Лихо не матиме ефекту, доки щит не виснажений.
  • Особливий ефект гвинтівки Порушник, котрий полягає в ігноруванні щита цілі і ушкодження її здоров'я напряму, не працює на Майстрі Джі.
  • Майстер Джі використовує змінену версію ракетниці Ахав, влучно названу ГЛЮК ГЛЮК. Її не можна отримати легітимними способами.
  • Використання вміння Ґейдж Енергія Крові може зробити подорожі в кислотному басейні набагато легшими, якщо вона зможе вбити піщаного хробака, хоча широке використання цього навичку має бути перевірене, так як втрата здоров'я може стати серйозною проблемою через деякий час.
  • В кооперативному режимі, якщо персонаж помирає до того, як Майстра Джі переможено, то існує висока вірогідність, що після поразки боса, ворота на арену залишатимуться зачиненими, і лише ті, хто всередині, можуть зібрати здобич Джі. І навпаки, ті, хто перебуває на арені, будуть в пастці, доки не вийдуть з гри, або їх зовнішні члени команди не залишать Примарний Рай.
  • Внутрішньоігрове досягнення Корм для хробаків має помилку і багато гравців взагалі не мають прогресу в цьому досягненні. Це пов'язано з областю виявлення смерті Майстра Джі в арені; помилка може бути віднесена до спостережуваних випадкових зникань Майстра Джі з арени, якщо гравці знаходяться занадто далеко від нього.
  • Коммандо мають невелику перевагу проти Майстра Джі, тому що Турель Шабля може ушкоджувати його здоров'я безпосередньо, без виснаження його щита. Коли Майстер Джі поглинає кислотного басейна і ушкоджується туреллю, то кислотне "ушкодження-за-час" (DOT) завдаватиме пошкодження одразу і його щиту і його здоров'ю (коли щит не вичерпаний). Проте, не відомо, що є причиною цього: інколи турель не ушкоджуватиме його здоров'я.
  • Кріґ, з вмінням Розбуди Звіра і достатньою реліквією здоров'я, може сидіти за каменем і випадково вбивати піщаних хробаків. Кислотні басейни після хробаків будуть ушкоджувати і Кріґа і Джі, але простою активацією Розбуди Звіра, коли рівень здоров'я стає низьким, Кріґ може легко виживати навіть без входження до головної арени. Убивство піщаних хробаків в центрі арени перш, ніж відступити за камінь, є стратегією навіть легшою, так як Джі поглине кислотний негативний ефект і ніяких подальших вбивств піщаних хробаків не потрібно робити.
    • Кріґ в команді, котра переважно включає Майю з вкладеними очками навичків у вміння Право на Життя, може зайняти допоміжну роль в управлінні басейнами сторонньої кислоти. Якщо гравці не в змозі змусити Джі поглинути один з басейнів, Кріґ може всмоктати його особисто, як і аналогічні вище, і залишатися живим з вмінням Розбуди Звіра разом з Правом на Життя Майї. Він також має унікальну здатність поглинати кислотні басейни в режимі Боротьба за Життя, зі звичайною рухливістю, збереженою завдяки вмінню Пахне Порохом. Для гравців, екипірованих модифікаторами гранат Сингулярність, навичок Кров Через Край може поповнювати запас гранат, якщо Кріґ убиває будь-якого хробака вибуховим ушкодженням.

Випадкова вікі