FANDOM

Ця стаття стосується персонажу. Для інших цілей дивіться Майстер Джі Неприбацаний (завдання).
Майстер Джі Неприбацаний
Майстер Джи
Ніндзя і пірати обоє такі кльові, так що...
Стать Чоловіча
Раса Людина
Статус Живий, можна вбити
Гра Borderlands 2

Майстер Джі Неприбацаний (англ. Master Gee the Invincible) - рейдовий бос виключно в доповненні Капітан Скарлет та її Піратські Походеньки.

ОписРедагувати

Майстра Джі можна знайти після проходження основної сюжетної лінії доповнення і стає доступним після того, як гравець завершить місію Гіперій Неприбацаний (завдання). Завдання Майстра Джі видається Шейдом в локації Оаза.

Доступ до битви з Майстром Джі коштує 8 ерідія. Так як він класифікується, як Неприбацаний Серафім, то перемога над Майстром Джі в Режимі Величного Шукача дасть Кристали Серафімів.

ТактикаРедагувати

Основна стаття: Майстер Джі Неприбацаний (завдання)

ПриміткиРедагувати

  • Діалоги Майстра Джі є модульовані версії голосу, що промовляються пілотами Стерв'ятників.
  • Майстер Джі використовує змінену версію ракетниці Ахав, влучно названу ГЛЮК ГЛЮК. Її не можна отримати легітимними способами.
  • Внутрішньоігрове досягнення Корм для хробаків має помилку і багато гравців взагалі не мають прогресу в цьому досягненні. Це пов'язано з областю виявлення смерті Майстра Джі в арені; помилка може бути віднесена до спостережуваних випадкових зникань Майстра Джі з арени, якщо гравці знаходяться занадто далеко від нього.
  • При вбивстві Майстра Джі в Режимі Величного Шукача є шанс випадіння:
    • Кристалів Серафімів.
    • Серафімської зброї, включаючи Ахав з його вельми низьким шансом випадіння.
    • Легендарної зброї.