FANDOM

Ліліт
2265218-lilith wings
Ха! Я в цьому просто експерт!
Стать Жіноча
Раса Людина, Сирена
Фракція Червона Варта, Шукачі Хранилища
Статус Жива
Гра Borderlands, Borderlands: The Pre-Sequel!, Borderlands 2
Озвучка Колін Клінкенбірд

Ліліт (англ. Lilith) - ігровий персонаж класу "Сирена" у Borderlands та неігровий персонаж у Borderlands 2 та Borderlands: The Pre-Sequel. Вона одна з шести Сирен - жінок з надзвичайними здібностями і надприродними силами.

Borderlands

Ігровий процесРедагувати

Ліліт воліє вибирати близькі й середні дистанції, де вона може застосувати свої здібності в рукопашній або ж улюблену зброю з додатковими стихійними ефектами. Додаткова можливість персонажа дозволяє Ліліт зміщуватися щодо часу і простору, що серйозно полегшує вступ в ближній бій або ж відхід від нього. Ліліт віддає перевагу SMG (пістолети - кулемети), особливо з додатковими стихійними ефектами. З виходом третього доповнення в грі з'явилися модифікатори, що дозволяють покращувати навички поводження з гвинтівками і ерідіанською зброєю. Врукопашну ж вона атакує за допомогою спрямованого енергетичного імпульсу (або штик-ножа). 

Активний навичокРедагувати

Активний навичок Ліліт носить назву Фазовий Стрибок, який дозволяє сирені ставати невидимою для ворогів (друзі бачать її напівпрозорий силует), швидше пересуватися і наносити шкоду вибуховою хвилею всім оточуючим її ворогам на вході і виході з невидимості. У битвах проти інших гравців дане вміння також робить Ліліт невидимою для супротивників, але не для інших Сирен (якщо вони самі використовують Фазовий скачок).

НавичкиРедагувати

Основна стаття: Дерево навичків/Ліліт

Borderlands 2

Патріція Танніс - сирена!
Ця стаття містить деталі, що розкривають сюжет гри. Інформація дуже важлива і її дуже багато, отже якщо ви відкрили статтю вже після встановлення гри - краще йдіть грайте, ви встигнете прочитати пізніше воно не втече!.

Після відкриття Шукачами Хранилища сила Ліліт не на жарт як зросла після появи на Пандорі ерідія. Вона стала засновницею Червоної Варти, разом з Мордекаєм, Бріком та Роландом (з останнім виникла "іскра"). Коли Красунчик Джек разом з Вільгельмом налетіли на Нову Гавань, Ліліт і Компанія були вимушені потерпіти поразку та знайти притулок у Сховищі.

Після цього Ліліт перебралась у Морожену Ущелину, щоб спостерігати за Кровомісами, які стали недобре зиркати у сторону Сховища. Щоб забезпечити свою безпеку, сирена законспірувалася під прізвиськом ВогнеКрил та заснувала культ імені законспірованої себе. Коли Роланд потрапляє у полон до Кровомісів, Ліліт залишає у сейфі Сховища ЕХО-Запис із запрошенням в Ущелину. Після зустрічі з новими Шукачами вона дізнається про те, що Роланда тримають у Кровомісній Фортеці, звідки він буде врятований (див. Очманіла Рятувальна Операція).

Коли настала пора штурмувати Бункер, Роланд попросив Ліліт залишитись у Сховищі та охороняти його... (кому він брехав) - коли проходить бій у Зоні Управління Ангелом, Ліліт порушує наказ та приходить на допомогу. Коли Шукачі стоять над тілом Ангела, з'являється Джек та вбиває Роланда. В люті Ліліт намагється атакувати вбивцю, але отримує від нього нашийний браслет-контролер свідомості. Проте, зібравши силу волі в кулак, Ліліт ігнорує наказ Джека вбити Шукачів та телепортує їх до Сховища.

Джек змусив Ліліт заряджати Ключ від Хранилища - прибувши під час завдання Кіготь Бога у Хранилище Воїна, Шукачі бачать заряджений Ключ та вступають у бій з викликаним Воїном. Після перемоги Ліліт питає, хто вбиватиме Джека - Шукачі чи вона.

Після ліквідації та появи Мордекая з Бріком, Ліліт намагається знищити Ключ, але він відкриває карту усіх Хранилищ Галактики.

Після тріумфального повернення у Сховище Ліліт бере управління Червоною Вартою та продовжує війну з Гіперіоном.

ЗавданняРедагувати

Цитати (Borderlands 1-2)Редагувати

Основна стаття: Ліліт/Цитати

Різні фактиРедагувати

  • Під час поїздки в автобусі (початкове відео), нам показують, як Ліліт використовує Фазовий Стрибок - не дивлячись на те, що для нього потрібен п'ятий рівень.
  • Повне ім'я і звання Ліліт: "Доктор. Ліліт Кешлін, Вчений-Наймит".
  • При екіпіровці зброї з штик-ножем, Ліліт використовує саме його для ближнього бою (а не енергитичну атаку, як звичайно).
  • Постер з написом "Wanted", присвячений Ліліт, навіть не показує її обличчя і здебільшого сфокусований на грудях. 
  • Вона з'являється у другому випуску Borderlands: Початок, де є головним героєм. 
  • У Borderlands: Origins показаний батько Ліліт. Також в коміксі Ліліт цілує Роланда і аргументує це тим, що ще жодного разу не цілувала чоловіка. 
  • Після взяття в полон Джеком, вона буде зв'язуватися з вами по ЕХО, аналогічно тому, як з вами зв'язувалася Ангел (з'являтиметься жива актриса, а не Зображення з гри). 
  • Спочатку Ліліт була альбіносом з дуже блідою шкірою і синіми тату. Пізніше цей образ був відданий Стілл.

ГалереяРедагувати

Випадкова вікі