FANDOM

Лисі Чоловічки
Лисі Чоловічки.jpg
Локація Сховище
Видає Маршал Фрідмен
Рівень 23
Нагорода Закон
Гра Borderlands 2
Тип завдання Побічне
Попередження!
Ця стаття містить деталі, що розкривають сюжет гри.

Лисі Чоловічки (англ. Won't Get Fooled Again) - побічне завдання в Borderlands 2. Видає Маршал Фрідмен в локації Сховище. Виконується тут же.

ОписРедагувати

Маршалу Фрідмену потрібна ваша допомога: один із чотирьох близнюків Гаттерів убив місцевого хлопчину, і Фрідмен не знає, хто саме це зробив. Вам потрібно допитати свідків і вирахувати вбивцю, застосувавши всі ваші здібності до дедукції.

По словам свідків, один з братів Гаттерів убив Джастіна МакРіді, вистріливши йому в горло, після чого забіг до бару Моксі та зажадав надати йому прихисток. Повногруда господиня бару три рази вистрілила у вбивцю; перша та друга кулі потрапили в щит, не заподіявши Гаттеру шкоди. Потім убивці була надана допомога в клініці доктора Зеда, після чого Гаттер відправився додому, де був затриманий озброєним і вельми злим Маршалом Фрідменом.

ПроходженняРедагувати

(спойлер: Винен той, хто з гвинтівкою.)

(спойлер: *у нього був щит, коли в нього стріляла Моксі (тобто, не крайній зліва - у нього щит відсутній).)

(спойлер: *Його вилікував лікар, тобто індикатор здоров'я повинен бути повним (другий зліва направо відпадає - він зі щитом, але не поранений).)

(спойлер: *Маршал чув постріл, тобто крайній справа відпадає - якщо б він вистрілив, було б чутно вибух (погляньте на зброю за його спиною).)

(спойлер: Залишається третій зліва, що відповідає всім вимогам, котрий (якщо його обрати) і зізнається: "Так, я це зробив".)

КартаРедагувати

"Знову дякуємо."

ПриміткиРедагувати

  • За упіймання злодія, Маршал Фрідмен дасть Вам пістолета Закон.
  • Якщо Ви оберете не винного, справжній вбивця заговорить. Затримка під час його втечі, дозволяє гравцям вибрати правильний варіант.
  • Незалежно від обраного обвинуваченого, місія буде закінчена.
  • Після закінчення місії, шериф Фрідмен та тіло жертви будуть знаходитися на цьому ж місці до кінця гри.
  • Назва місії (Won't Get Fooled Again) - це відсилка до пісні гурту The Who "Won't Get Fooled Again", котра використана в серіалі "Місце злочину: Майамі" (CSI: Miami), як вступна музична тема. Коли гравець звинувачує справжнього злочинця, Маршал Фрідмен підійде і стратить звинуваченого. Потім він говорить з каламбуром про віру злочинця в те, що вбивство може зійти йому з рук: "...was a long shot." Персонаж серіалу Гораціо (Horatio) відомий своїми простими каламбурами, які він говорить прямо перед вступною музичною темою.
  • Українська версія - посилання на розповідь "Танцюючі чоловічки" з книги "Записки Шерлока Холмса" авторства А. Дойля.

Випадкова вікі