FANDOM

Лакі Зафорд
СLucky zaford 1.png
На своєму троні
Раса Людина
Фракція NPC
Статус Мертвий
Локація Мис Даль, Бар "Останній Шанс"
Гра Borderlands

Лакі Зафорд (англ. Lucky Zaford) - персонаж Borderlands. Побічно згадується в Borderlands 2. Син Міка Зафорда.

ОписРедагувати

Є власником закладу Бар "Останній Шанс".

На момент подій першої частини конфліктує зі Скутером після якоїсь події, в якій також мала місце матір Скутера - Моксі. Конфлікт був явно серйозним - на момент подій другої частини виявляється, що Скутер вбив Лакі.

УчастьРедагувати

Бандити вторглися в бар Лакі і тримають його в полоні.

Пізніше Скутер з небажанням зізнається, що Лакі мав бути врятований, щоб потім (Скутер зміг) зустрітися з ним для останньої розбірки.

Після звільнення Лакі видає кілька завдань.

ЗавданняРедагувати

ПриміткиРедагувати

  • Лакі є сином Міка Зафорда, тому те, що його вбивця Скутер був екс-реднеком, призводить до кланової війні між Зафордамі і Реднеками.
  • За смерть Лакі, Скутера кинули в яму помирати... але той вижив і вибрався.
  • З приводу смерті Лакі, Зафорди влаштовують щорічні алкогольні поминки.
  • "Zaford" є посиланням на розробника Зака ​​Форда, який був відповідальний за сценарій місій.
  • Після свого звільнення залишиться сидіти в барі на унітазі. Що цікаво - він і сам зміг би вибратися з клітки.
  • Імовірно Скутер вбив Лаки під час подій Секретна Зброярня Генерала Нокса, однак якщо відвідати бар Лакі після цього - він буде живий.
  • В Куполі є кілька закопаних по шию бандитів. Одна з голів належить Лакі. Могили можна побачити після виконання завдання Перевір себе.
  • Лакі також володіє баром в Бухта Джейкобс, хоча він недоступний для гравців і ніколи не згадується в розмовах.

Див. такожРедагувати

Випадкова вікі