FANDOM

Кістяк в Законі
Кістяк в Законі.png
Локація Пустка
Видає Скутер
Рівень 10
Нагорода 4320 XP, $1552
Гра Borderlands
Тип завдання Сюжетне

Кістяк в Законі (англ. Bone Head's Theft) - сюжетне завдання в Borderlands, яке видає Скутер в локації Пустка, виконується там же.

ОписРедагувати

Грець мене хапай, якщо вони не зламані. У станції відсутній структурний модуль. Без нього ніщо не працює. Це все Кістяк та його банда. У них є табір прямо під боком Файрстоуна. Впевнений, це вони зробили. Поверни модуль та віднови станцію.

ЦіліРедагувати

  • Відібрати модуль у Кістяка.
  • Вбити Кістяка.
  • Узяти модуль.

ПроходженняРедагувати

Табір Кістяка і його банди знаходиться за вузьким проходом, між стіною Файрстоуну і скелею. Кістяк, по факту, перший міні-бос і дуже серйозний противник. Якщо його рівень вище вашого, то пройдіть додаткові завдання, або наберіть досвід на скаґах.

Найбезпечніший спосіб убити Кістяка - це стріляти в нього з міста. Близько збройового магазина Маркуса є червоний знак, а поруч з ним валун. Залізьте на нього і стріляйте по босу.

Якщо ви хочете чесного бою, то йдіть по проходу до бандитського табору. Щоб не потрапляти під кулі, використовуйте паркан біля входу для укриття. Активно користуючись гранатами і навичкою, ви переможете.

Бачиш? Вставляєш це сюди. І їжаку ясно. Слухай, красненько тобі дякую. Я надам тобі повний комплекс обслуговування Сідай-Ганяєм. У тебе є тачка, поки в мене є заначка.

Випадкова вікі