FANDOM

Кіндер з Сюрпризом
Кіндер з Сюрпризом.png
Локація Грот Мисливця
Видає Дошка Об'яв Грота Мисливця
Рівень 50
Нагорода $13005 , 19554 XP
Гра Borderlands 2
Тип завдання Побічне

Кіндер з Сюрпризом (англ. Egg on Your Face) - побічне завдання в доповненні Велике Полювання Сера Хаммерлока до Borderlands 2. Отримується на Дошці Об'яв Грота Мисливця. Виконується в локації Грот Мисливця.

ОписРедагувати

"Круто зварені."

Дітмар фон Хайнріхциммершнайт хоче зняти сцену про те, як Ви збираєте яйця. Ось, власне, й усе.

ЦіліРедагувати

  • Зібрати яйця дріфтера: 0/23.
  • Убити Арізону.

ВиконанняРедагувати

Яйця дріфтерів розкидані по всій локації Грот Мисливця. Ці яйця можуть бути зібраними в будь-який час коли персонаж рухається пішоходом, і після отримання двадцяти трьох зразків, з вами зв'язується по ЕХО Дітмар і інформує, що потрібно розправитися з дріфтером, який відклав їх.

Арізона знаходиться в печері нижче рівня озера за станцією швидкого переміщення Гроту Мисливця. Щоб дістатися печери, спочатку потрібно пройти крізь тунель до озера, а потім "продавитися" крізь територію, що зайнята дикунами. Ліфт позначає шлях вниз до глибокого каньйону, з якого відкривається вихід на печеру.

Арізона виходить з жовтої водойми, коли до неї наближаються. Вона атакує, кидаючи вогняні сфери, котрі розриваються при взаємодії з ціллю і потім покривають цільову ділянку палаючим ефектом, котрий продовжується декілька секунд. Від сфер можна ухилитися, використовуючи ліфт, як прикриття. Є й інше рішення, щоб стояти в озері і стріляти по Аризоні, так як дріфтер не стрілятиме назад.

"Завдання було важким, але Ви змусили його здаватися НАДЛЕГКИМ

Вибачте."

ГалереяРедагувати

Акстон - Кіндер з Сюрпризом (Велике Полювання Сера Хаммерлока)37:02

Акстон - Кіндер з Сюрпризом (Велике Полювання Сера Хаммерлока)

Випадкова вікі