FANDOM

Кіготь Бога
Talon of gods
Локація Хранилище Воїна
Видає Мордекай
Рівень 30
Гра Borderlands 2
Тип завдання Сюжетне

Кіготь Бога (англ. The Talon of God) - дев'ятнадцяте, останнє сюжетне завдання в Borderlands 2. Видає Мордекай в Сховищі. Виконується в локаціях Героїчна Ущелина і Хранилище Воїна.

ОписРедагувати

Ви повинні знайти і вбити Красунчика Джека, перш ніж він розбудить Воїна - частково для того, щоб врятувати Пандору, частково для того, щоб врятувати Ліліт, і частково тому, що Джек - справжній виродок. Джек укрився в Героїчній Ущелині - там, де похований Воїн. Потрібно, щоб Клептреп допоміг вам здолати гіперіонівську оборону.

ЦіліРедагувати

  • Поговорити з Хаммерлоком (додатково).
  • Поговорити з Маркусом (додатково).
  • Поговорити з Моксі (додатково).
  • Поговорити зі Скутером (додатково).
  • Поговорити з Танніс (додатково).
  • Поговорити з Зедом (додатково).
  • Поговорити з Клептрепом.
  • Дістатися до Морових Земель.
  • Знайти Клептрепа.
  • Слідувати за Клептрепом.
  • Захистити Клептрепа.
  • Знайти Джека.
  • Вбити Красунчика Джека.
  • Перемогти Воїна
  • Послати запит на орбітальне бомбардування.
  • Покласти цьому кінець.
  • Дозволити Ліліт вбити Джека (додатково).

ПроходженняРедагувати

Спочатку сходіть і поговоріть зі всіма персонажами. Ви можете цього не робити, але спілкування з ними досить цікаве, а також вони дають непогану допомогу речами (зброя, щити, гранати, реліквії...). Увага! Після розмови з Клептрепом поспілкуватися з іншими уже не вийде. Після розмови відправляйтеся в Морові Землі та слідуйте за Клептрепом до локації Героїчна Ущелина. Спочатку, доступ до локації буде закрито і вам прийдеться відбиватися від орд роботів, доки Клептреп "умовляє" двері відчинитися. Після того, як ворота відчиняться, ви можете йти далі, але нажаль (або, нащастя) Клептреп повинен залишитися, так як не може пересуватися по сходам.

Героїчна Ущелина дуже добре охороняється. Вам прийдеться зустрітися з великою кількістю вантажників, інженерів та інших сил Гіперіону. На своєму шляху ви також зустрінете двох будівничих.

В Хранилищі Воїна вам прийдеться битися спочатку з Красунчиком Джеком, а потім - з Воїном. Особливості противників можна дізнатися зі статей про них. Після перемоги викличте орбітальне бомбардування, щоб добити Воїна напевне, і вирішіть, що робити з Джеком: або вбийте його власними силами, або дозвольте Ліліт убити його самій.

"Міньйоне, ми перемогли Джека, зруйнували Воїна і врятували Пандору! Якщо це не заслуговує на найвищу оцінку, то ніщо не заслуговує!"

ПриміткиРедагувати

  • Вогняне дихання Воїна не може пронизати фаланговий щит Турелі Шабля.
  • Турель Акстона буде часто цілитися і стріляти в ракків, котрі літають по Хранилищу Воїна. Але, як тільки час дії турелі вичерпується або її забрано назад, через деякий час ракки повернуться до польоту.
  • Навичок Майї Вїдлива Хмара буде наносити пошкодження Воїну на протязі дії навичка, не дивлячись на рух і переміщення Воїна.
  • Коли один з вулканічних раків помирає, в південно-західному кутку Хранилища одразу ж з’являється новий і летить до центру локації. Це ефективно дає гравцям нескінченний ресурс для Другого Дихання.
  • Додаткові цілі завдання, такі як поговорити з різними неігровими персонажами, розділені по три. Лише після спілкування з Танніс, Скутером та Зедом і отримавши від них речі, з’являться Моксі, Маркус і Хаммерлок, після розмови з якими, ви отримаєте теж деякі речі в допомогу. Передчасна розмова з Клептрепом прибере додаткові цілі з завдання, заблокувавши доступ до них.
  • Щоб додаткова ціль (поговорити з городянами) вважалась виконаною, речі, які пропонують неігрові персонажі, повинні бути зібрані. Якщо в інвентарі немає місця, то гравці спершу повинні звільнити це місце (продавши, викинувши або перемістивши в банк зайве).
  • В Режимі Істиного Шукача Хранилища кожен неігровий персонаж дасть річ 50-го рівня, окрім Маркуса. Його зброя буде 47-го рівня. В нормальному режимі Маркус дає гвинтівку 25-го рівня, в той час, як інші дають речі 30-го рівня.
  • В грі існує баг, коли гравець, заплативши достатньо чайових Моксі, отримує і Приємного Типа і Неприємного Типа перед розмовою з нею про смерть Роланда. Друга зброя з’явиться в її руці після отримання першої. Фактично, за раз ви отримуєте два унікальних пістолета-кулемета. Баг працює в зворотньому напрямку, якщо повторити. Моксі пропонує зброю, але в її руці нічого не буде.
  • Баг (стається випадково): якщо Воїна перемогти, стоячи над пультом керування, то він може упасти на пульт, роблячи складним активування Місячного Пострілу. Схожий випадок може статися, якщо Джек падає на Ключ Хранилища. Гравці повідомили, що доступ до кнопки активації Місячного Пострілу та до Ключа можливий, якщо дуже акуратно і точно вибирати позицію для доступу.
  • З виходом Патчу 1.8.0 Воїн зникає після виклику місячного пострілу. Тому здобич може бути зібрана.
  • В ролику після смерті Джека показано, що у всесвіті існує декілька Ерідіанських Хранилищ.
  • Виконання цієї місії розблокує Режим Істиного Шукача Хранилища. Відповідно, закінчення цієї місії в Режимі Істиного Шукача Хранилища розблокує Режим Величного Шукача Хранилища.
  • Після виконання цієї місії розблоковується досягнення "Кльова історія, брателло".
  • Енергетичний бар’єр прикриває прохід, що виходить до озера лави, де проходить битва з Воїном. Це дає можливість відродитися у випадку смерті, блокує атаки Воїна (при цьому, Воїн не може бути атакований), але є декілька позицій на скелях, з яких видно Воїна (невеликі області) на протязі коротких періодів часу, коли Воїн знаходиться вище бар’єру. Енергетичний бар'єр більше не з'являється після того, як місія закінчена.
  • Під час місії, з Воїна (після виклику місячного пострілу) майже гарантовано можуть випасти легендарні речі. Шанс випадіння легендарних речей знижується з підвищеного до нормального при повторному вбивстві Воїна.
  • Якщо гравець вийде з гри перед викликом місячного пострілу, наступного разу гра почнеться зі станції швидкого пересування і гравцю потрібно буде тільки викликати місячний постріл. Ця техніка може бути використана при фармі Воїна (метод розмноження збережень або установки збереження гравця в режим «Тільки читання» без послідуючого запису прогресу гри).
  • Після виходу патчу 1.8.0, вогняне дихання Воїна, також як і лава, буде доставати і ушкоджувати гравців, котрі знаходяться просто під енергетичним бар’єром. До виходу патчу, Воїн кидав уламки скелі, котрі, як і атаки інших створінь Хранилища (раки, кристаліски), були єдиними атаками, що могли досягнути гравця в цьому місці.
  • Коли ворота до Героїчної Ущелини розблоковані, якщо шукач залишається в локації трішки довше, Клептреп сховається і кричатиме.

Випадкова вікі