FANDOM

Культ 1: Вічний Вогонь
Локація Морожена Ущелина
Видає Ліліт
Рівень 9, 37
Нагорода 967 ХР, $124, пістолет-кулемет або щит
Гра Borderlands 2
Тип завдання Побічне

Культ 1: Вічний Вогонь (англ. Cult Following: Eternal Flame) - побічне завдання в Borderlands 2. Видає Ліліт в локації Сховище. Виконується в локації Морожена Ущелина. Стає активним після завдання Очманіла Рятувальна Операція. Перше завдання з циклу Культ.

ОписРедагувати

Отже... Ліліт випадково заснувала культ. Це весело.

Ліліт попросила Вас проникнути до лав фанатиків, які поклоняються їй, неначе богині. За словами Ліліт, цей культ може виявитись і класною затією, і огидною - або і тим і іншим. Вона доручила Вам розслідувати дії прихильників цього культу й з'ясувати, чи не затівають вони яку-небудь мерзоту. Щоб приєднатись до фанатиків, поговоріть із їх ватажком - Крематором Клейтоном.

Лідер прихильників культу, Крематор Клейтон, доручив Вам спалити заживо декількох його побратимів за допомогою вогняної зброї і зібрати їх попіл. Після цього, ви офіційно станете одним із послідовників культу.

ЦіліРедагувати

  • Проникнути до лав Дітей ВогнеКрила.
  • Зібрати попіл розбійників (0/5).

ПроходженняРедагувати

Квест отримується після виконання завдання Очманіла Рятувальна Операція у Ліліт, котра знаходиться на балконі штаб-квартири Червоної Варти в Сховищі, де ви знайшли аудіощоденник Роланда. Слідуйте назад до того ж каньйону, поговоріть з Крематором Клейтоном. Йдіть до вказаного місця, візьміть в руки запалювальну зброю і спаліть п'ять неприятелів, після чого заберіть попіл, що залишився. Інших - просто добийте або покиньте. Поверніться до Клейтона та отримайте нагороду. Візьміть наступну частину завдання Культ у Клейтона.

КартаРедагувати

"Ви задовольнили Крематора Клейтона (це добре) шляхом вчинення звірячого насильства (це погано) проти групи людей, котрі знаходять щастя в смерті самоспаленням (своєрідна "сіра зона"). У будь-якому випадку Ви успішно проникли до лав дітей ВогнеКрила."

Випадкова вікі