FANDOM

Дужки показують внутрішній голос Кріґа.

Приєднуючись до гриРедагувати

  • Я тут, щоб рубати і посміхатися! 
  • Час кровоточити! 
  • Хто готовий здерти кілька скальпів?! 
  • КРООВ, КРОООООООВ, КРООООООООВ, КРООООООООООВЯКА! 
  • МАХАХАХА! Мій мозок палає! 
  • (Якщо я нашкодив невинному, вбийте мене.) 

Коли активна ВОГНЯНА НЕМЕЗІДАРедагувати

  • Сюди, моє свіженьке м'ясо, ваш принц справедливості і геноциду має що сказати: Пройшли ті дні богів і милість ще далеко... Ми бійці на міді, а другий акт в тричастинні, В М'ЯСО ГРАЄМ, І ПЕРЕМАГАЄМ! 
  • Я знаю, ким я став... Я всередині цього світу... Я наче багно, і я відчуваю смак сльоз... І Я ХОЧУ БІЛЬШЕ!! Я хочу купатися у вашій плоті, я хочу відчувати ваш страх. Я хочу жити в замку, побудованому з вашої агонії, І Я ХОЧУ ВИРІЗАТИ СВОЇМ ВЕЛОСИПЕДОМ ВАШУ СОННУ АРТЕРІЮ! 
  • Тримайте підборіддя вгору, І Я ЗМОЖУ РОЗФІГАЧИТИ ЙОГО СОКИРОЮ! О, немає часу плакати... Ми повинні вичавити скигління з вас, як задушили дитину в ночі... Ви не будете шуміти зараз, повірте, ПОВІРТЕ! Будь тихим, АБО ТИ МЕРТВИЙ! ЗАРАЗ І НАЗАВЖДИ! 
  • Я не бачу її більше... Вона була така ясна і яскрава... але кров в моїх очах, і тепер я можу тільки спостерігати океан крові... його хвилі розбиваються об мій лоб знову і знову, МЕНІ ПРОСТО ПОТРІБНО НАВЧИТИСЬ КОРИСТУВАТИСЯ СЕРФІНГОМ!  
  • Ти будеш кричати, як вона; відкритий рот, відкрите серце, кров і шум назавжди засіли в моєму черепі, отруюючи мене своєю психопатичнї-пурпуровою рідиною. Ми спостерігали все це, і ти відчув ніж ... ТИ ЧУЄШ МЕНЕ?! 
  • Я ніколи не забуду, як робив їй отвори... Те, як вона кричала від болю, як вона штовхнула ніж повільно в мою грудину... Така гарна симфонія почуттів, і в кінці кінців, вона була настільки чудовою! Моя оперна дівка з плоті і сталі! 
  • Я вб'ю вас усіх, я вб'ю ваших друзів і сім'ю, я збираюся розшукати ваших бабусь і дідусів і вивернути їх навиворіт, ніхто не може зупинити поїзд крові, який перетворить ваших близьких в червоні бризки крові на шляху людства! 
  • Кришка коробки, кришки коробки! Я той, хто їсть славу! Я герой всіх лиходіїв! Ви не можете проковтнути свою мораль, як льодяник! Я побіжу навколо вашого розуму і встановлю світовий рекорд з моїми м'ясними рукавами! 
  • Це моя улюблена пісня! Танцюйте під барабанний бій балістичної, фетишистської, садистської сечо-палки! Нехай кулі мене очистиять і ніколи, ніколи, ніколи не дивитися нахабно на хорошого лікаря! 
  • Там немає мене, немає у вас! Існує тільки нескінченна коса і жовча з бою! Двадцять чотири години вбивства, веселощі, блискучий метал! Я п'ю кров і їм здобич і вдихаю числа, тому що це я! Я! Я МОНСТР! ВІДТЕПЕР І НАЗАВЖДИ! 

Активуючи Пилорамну лютьРедагувати

  • ПРИПИНИ КРИЧАТИ! 
  • МОЛОТИ МОЛОТИ МОЛОТИ ВБИВАТИ ВБИВАТИ ВБИВАТИ! 
  • (Ти збираєшся отримати лють...) 
  • (Ви благали про це... Я не можу утриматись довше ...) 
  • [Маніакально сміється] 
  • ПУДИ! ПЛОТІ! 
  • (Час...) 
  • НІ! НЕ РОБИ ЦЬОГО! 
  • Я ЗРУБАЮ ТОБІ ПОВІКИ ЩОБ ТИ ЗМІГ ПОБАЧИТИ КІНЕЦЬ !! 
  • ТАКТАКТАКТАКТАК!!! 
  • ХТО ХОЧЕ ПЕРШИЙ НА ПИЛОЧКУ? 

дописується 

MXHRa8AQIZ4

Овації-овації! Тут НЕМАЄ МАЛО ІНФОРМАЦІЇ
- не чекай
Вікі Borderlands Wiki Ukraine, ти допомагай!