FANDOM

Кром
Claptrap Gestapo.jpg
Спробуй свинець на смак!
Раса Людина
Фракція Бандити
Статус Живий, можна вбити
Локація Каньйон Крома
Гра Borderlands

Кром (англ. Krom) - бос в Borderlands, котрого можно знайти в локації Каньйон Крома.

ОписРедагувати

Кром - лідер бандитів в Rust Commons. Фактично, третій бос в грі. З'являється в завданні Божевільного Ерла Наступний фрагмент. Кром - ув'язнений корпорації "Даль", котрий утік, коли корпорація покинула планету. Його справжнє ім'я Леслі, але він його так ненавидить, що змінив, коли Барон Флінт дав йому повноваження свого помічника. Кром сидить за гатлінг-гарматою, яка стріляє ракетами і кулеметним вогнем.

БійРедагувати

У бою з ним доведеться нелегко: його підручні прагнутимуть зіштовхнути вас у безодню, так що спочатку знищіть їх, бажано здалеку. Візьміть з собою хорошу снайперську рушницю, гранатомет, кулемет або автомат. Якщо знищити гатлінг, Кром автоматично гине, тому найпростіше буде рознести його з ракетниці здалеку. Головне запастися патронами і не дати попасти по собі ракетами гатлінга. Також можна використовувати точні револьвери з корозійною утратою.

ПриміткиРедагувати

  • Після вбивства Крома, з нього випадає пістолет Права рука Крома.
  • Турель Крома регенерує здоров'я і щити. Постарайтеся розправитися з нею щонайшвидше.
  • Крома можна убити двічі. Існує вірогідність того, що він падає на дно каньйону коли турель руйнується. Тоді його доведеться убити внизу. При цьому досвід дають вам за обидва рази.

ГалереяРедагувати

Для статті Кром.png Для статті Кром.jpg
Кром за гатлінг-гарматою

Випадкова вікі