FANDOM

Кровомісна Фортеця
Місцевість | Карта

468px-BS 1

Кровомісна Фортеця
Моментне переміщення Кровомісна Фортеця
Сусідні локації Три Роги-Долина, Бастіон Кровомісів
Жителі Бандити
Гра Borderlands 2

Кровомісна Фортеця (англ. Bloodshot Stronghold) - локація Borderlands 2. Являє собою фортецю з величезним виром в центральній частині. У цій локації виконується сюжетна місія з порятунку Роланда.

ОписРедагувати

Кровомісна фортеця - ця будівля, розташована під "Меморіальною Дамбою 3 Бригади Даль" (яка зараз називається Бастіон Кровомісів). Вхід в Фортецю знаходиться в Долині і охороняється бандитом на ім'я Шибзопуз. Кровомісами керував бандит, за іменем Біфштекс, який захопив Роланда, а потім був знищений силами Гіперіона. Також відомо, що кровоміси поклоняються Маркусу, як божеству, за те, що він постачає їм зброю.

СкриніРедагувати

У фортеці знаходиться сім скринь. Їх розташування можна подивитися на карті.

Цікаві місцяРедагувати

Щуряча ніркаРедагувати

Це місце недоступно при первісному відвідуванні фортеці. Після того, як ви врятуєте Роланда, Патріція Танніс дасть вам завдання Відступники, яке буде виконуватися в цьому місці.

Після того, як ви знищите щурів, ви потрапите в кімнату, в якій розташований телевізор, колонки, і ще пара вимикачів. Якщо ви будете натискати вимикачі, то на протилежній стіні будуть змінюватися лампочки з червоного на зелений і назад. Суть головоломки в тому, щоб всі лампочки загорілися зеленим. Для цього треба зробити наступне: 1 раз смикнути важіль, 2 рази клацнути вимикачем і 3 рази натиснути кнопку на телевізорі. Як тільки ви це зробите, з труби вилізе Флінтер.

Харибдове жерлоРедагувати

Величезний вир в центрі фортеці. Дорогу до нього можна скоротити, використовуючи коридор з щурячого гнізда.

ТюрмаРедагувати

Місце, де Роланд був поміщений під варту. У камері 04 можна знайти скриню Даль. Камери відкриваються за допомогою вимикачів на верхньому рівні.

ЖителіРедагувати

ВорогиРедагувати

Особливі ворогиРедагувати

ЗавданняРедагувати

ДосягненняРедагувати

ПриміткиРедагувати

  • У цій локації можуть бути вильоти гри у власників відеокарт ATI Radeon (не на всіх, але на багатьох). Це пов'язано з виром в центрі карти, який обраховується за допомогою PhysX. Постарайтеся швидше пробігти цю локацію.

КартаРедагувати

ГалереяРедагувати

Основна стаття: Кровомісна Фортеця/Галерея

Випадкова вікі