FANDOM

Криза Рівних Рук
Криза Рівних Рук.png
Локація Притулок Розпеченого Каменю
Видає Моксі
Рівень 61
Нагорода $45238 , 18400 XP, унікальний пістолет-кулемет Вугор
Гра Borderlands 2
DLC Крихітка Тіна Штурмує Лігво Дракона‏‎
Тип завдання Побічне

Криза Рівних Рук (англ. Critical Fail) - побічне завдання в доповненні Крихітка Тіна Штурмує Лігво Дракона‏‎ до Borderlands 2.

ОписРедагувати

"А ось і халява для вас."

У подяку за те, що Ви вигнали мерзотників з її таверни, Моксі віддала Вам один із своїх стволів. Залишається тільки його взяти.

На жаль, перша спроба закінчилася трагічно - Ви викинули критичний промах і упустили зброю.

На другий раз, зброя вирвалась з Ваших рук і переламала Вам пальці (що й відправило Вас до Боротьби за Життя). Знайдіть його ще раз.

Під час третьої спроби, зброя раптово перетворилась на чудовисько з мечами замість рук. Убийте його та спробуйте в останній раз взяти прокляту штуку.

ЦіліРедагувати

  • Знайти зброю.
  • Кинути кубика.
  • Знайти зброю.
  • Кинути кубика знову.
  • Знайти зброю.
  • Перемогти орка.

ВиконанняРедагувати

Коли завдання прийняте, Моксі говорить про зброю, яку вона залишила в лісі і що тепер зброя безкоштовна для кожного, хто бажає отримати її. Проте, коли області розташування зброї в Безсмертній Гущавині нарешті досягнуто, спроба підняти її виявляється марною і зброя відлітає геть до нової області. Це вимагає подальшого проходження через Безсмертну Гущавину, а коли зброю піднято знову, персонаж, котрий піднімає її, отримує смертельного ушкодження і потребує відродження.

Третя спроба отримати ствол відбувається в локаціїї Ліс того, щоб Бути З'їденим Заживо Деревами, де зброя перетворюється на Аргука М'ясника. Аргук є жорстким орком з двома неймовірними мечами. Він володіє потужною відштовхуючою атакою, котра може бути небезпечною близько до краю скелі, де він з'являється, але в іншому він є просто потужним бійцем ближньої відстані, з сильним ударом. Якщо спіймати піксі, котрі також з'являються в цій же області, то вони можуть забезпечити цінну допомогу в битві проти Аргука.

Як тільки Аргука переможено, зброя залишається в місці, де завдання здається.

"Це було просто, чи не так?"

Історія суцільних невдач/ДіалогиРедагувати

Основна стаття: Історія суцільних невдач/Діалоги

ПриміткиРедагувати

  • Кожного разу, коли підібрати зброю не виходить, то невдача відбувається через неігрових персонажів (Ліліт, Мордекая і Бріка), котрі зазнають невдачі при киданні кубика. Крихітка Тіна зрештою просто здається і повідомляє, що зброя може бути підібраною.
  • На відміну від більшості скриптів DLC у випадку смерті або пастки, рівні навичку Анархія Ґейдж поводитимуться нормально після другої критичної невдачі по киданню кубика (тобто, зменшуються швидко під час режиму Боротьби за Життя, і повністю зкидуються, якщо Другого Дихання не отримано). Цього можна (принаймі частково) уникнути, коли при досягненні другої цілі залишити найближчого супротивника живим.
  • Місія є посиланням на погані звички освоєння в рольових іграх, де надмірна залежність гравців від кидків кубика замінюється на життєві ситуації, котрі насправді не мали б шансу на провал.
  • Із Аргука М'ясника може випасти унікальний пістолет-кулемет Кістколам.

Випадкова вікі