FANDOM

Криваві Вечори
Криваві Вечори
Локація Місто Хелловін
Видає Зомбі Т.К.
Рівень 23
Нагорода 7402 ХР, голова
Гра Borderlands 2
Тип завдання Сюжетне

Криваві Вечори (англ. The Bloody Harvest) - сюжетне завдання в доповненні Криваві Вечори Т.К. Баха до Borderlands 2.

ОписРедагувати

Вас попросили зустрітись зі сліпим і трішки мертвим поселенцем на ім'я Ті-Кей Баха, який живе в Місті Хелловін. Імовірно він має для Вас роботу. Ті-Кей Баха - принаймі, його оживлений труп, що розмовляє - попросив Вас розібратися з надокучливим злодієм на ім'я Тикв'яний Монстр.

ЦіліРедагувати

  • Знайти Т.К. Баху.
  • Знайти першого зачарованого скелета.
    • Підібрати першу частину ключа.
  • Знайти другого зачарованого скелета
    • Підібрати другу частину ключа.
  • Знайти третього зачарованого скелета
    • Підібрати третю частину ключа.
  • Відправитись до кузні.
  • Убити Коваля.
  • Взяти молот у коваля.
  • Розмістити частини ключа: 0/3.
  • Використати ковочного молота: 0/3.
  • Взяти викуваного ключа.
  • Відчинити ворота.
  • Направлятися до вітряного млина.
  • Знищити гнізда скракків: 0/6.
  • Осквернити сад.
  • Убити ТиквоМонстра.

ПроходженняРедагувати

Завдання починається з інструктажу Зомбі Т.К. гравцям, щоб перемогти ТиквоМонстра, котрий переслідує і непокоїть мешканців Міста Хелловін. Після прокладання шляху до воріт, що ведуть до його лігва, ворота з ляскотом зачиняються і магічний замок перешкоджає Шукачам Хранилища пройти. Затим Т.К. Баха просить пошукати три частини відмички, котра може бути використаною, щоб відчинити ворота. Частини можуть бути зібрані шляхом пошуку і вбивства трьох зачарованих скелетів, що заховані у могилах по всьому Некрополю, Церкві Мертвих і Селищі Лавового Берега. Зачаровані скелети мають дещо більше здоров'я, ніж звичайні повернені до життя мародери, і нападають з кількома магічними заклинаннями, більшість з яких завдають незначного ушкодження.

Як тільки три кістки зачарованих скелетів зібрані, Т.К. Баха говорить про дружнього коваля, котрий викує ключа. На заході, пройшовши через Селище Лавового Берега та Колонію, є довга долина, що кишить мурахопавуками, за якою розташована Заражена Кузня. Саме тут з'являється Саллі Коваль, проте не в якості союзника, а як ворог, і має високий рівень здоров'я, опір вогню та дуже потужну атаку, коли кидає молота. Після того, як молота забрано з тіла Саллі, зачаровані кістки повинні бути розташовані на ковадлі, де молот потім використовується, щоб викувати ключа.

З отриманим ключем, наступною фазою є повернення до Некрополя, щоб відімкнути ворота і зіткнутися з ТиквоМонстром. Перед виходом з Інфікованої Кузні буде червона скриня справа від дверей. Після того, як Шукачі Хранилища досягають лігва ТиквоМонстра, то Т.К. Баха згадує, що ТиквоМонстр дрімає під землею, і буде необхідно виманити його на зовні, затопивши Гарбузову Грядку кров'ю. Проте, повітряний млин, котрий запускає трубопровід, не працює, і Шукачі Хранилища повинні вистрілити в шість гнізд скракків, щод розблокувати лопаті, весь час знаходячись під штурмом роїв скракків. Вентиль затим активують, щоб пустити кров і затопити Гарбузову Грядку.

Із тим, як Гарбузова Грядка купається в крові, ТиквоМонстр вилазить з-під землі. Він атакує декількома різними методами:

  1. Атака ближнього бою, котра може бути уникнута дотриманням дистанції або ухилянням, швидко відбігаючи назад.
  2. Інколи він розбігається на короткій відстані, щоб врізатися в Шукачів Хранилища.
  3. Він кидає гарбузи, які приголомшують Шукачів Хранилища при ударі або вибухають після того, як знаходяться на землі деякий час.
  4. Він також володіє потужною атакою, котру він повинен заряджати перед нападом. Доки він заряджає потужність атаки, то створюється велике коло на землі, котре показує область впливу атаки.
  5. Енергетичний або вогняний промінь.
  6. Самонавідні вогняні кулі.

Крім цього, він час від часу може викликати прислужників. Міньйони можуть атакувати Шукачів Хранилища, а також лікувати ТиквоМонстра, здираючись до нього на плечі. Якщо на плечах у ТиквоМонстра є декілька прислужників, то він може бути вилікуваний дуже швидко, таким чином було б краще розправитися спочатку з міньйонами на його плечах. Коли його переможено, голова ТиквоМонстра з'являється і починає бомбардувати потужними вогняними вибухами під час досить повільного польоту навколо. Його голова значно слабша за його тіло і може бути знищеною значно легше. З його поразкою, з ТиквоМонстра випаде "голова" для налаштування зовнішнього вигляду персонажу (випадковий персонаж), наряду з посередньою здобиччю і високою кількістю скінів на транспортний засіб.

"Можете вважати того гарбуза розчавленим."

ПриміткаРедагувати

  • Назва локації - посилання на мультфільм "Кошмар перед Різдвом".

Borderlands 2 TK Bahas Bloody Harvest Full Mission Walkthrough27:12

Borderlands 2 TK Bahas Bloody Harvest Full Mission Walkthrough

Випадкова вікі