FANDOM

Команданте Стілл-Треп
Borderlands 2010-10-02 00-00-07-56
ЩО ЦЕ ЗА ДІРА???!!!
Раса Кіборг
Статус Мертва, та можна добити
Локація Зміїний Каньйон, Ностальгічний Перевал
Гра Borderlands
DLC ІнтерНаціональна Клептрепівська Революція

Команданте Стілл-Треп (англ. Commandant Steele-Trap) - бос, який з'являється в доповненні ІнтерНаціональна Клептрепівська Революція. З'являється два рази. Перший раз в завданні Операція Халепа для Клептрепа, фаза третя: Б.І.Р.К.А, де вона охороняє пристрій Б.І.Р.К.А. Другий раз в завданні Операція Халепа для Клептрепа, фаза четверта: Позитронна реконструкція.

ОписРедагувати

Команданте Стілл колись була лідером Червоного Списа. Використовуючи військовий підрозділ Атлас з метою заполученія інопланетних технологій, вона незабаром вступила в контакт з Патріцією Танніс і використовувала її в боротьбі за ресурси і владу. Вона прибуває до Хранилища першою, але коли ключ активується, з Хранилища з'являється Руйнатор і протикає її своїм щупальцем.

Деякий час по тому, вона прокидається в незнайомому місці, і виявляє велику дірку в своєму тілі. Вона отримує інструкцію по знищенню Шукачів Хранилища, і незважаючи на те, що була вже фактично вбита ними, виконує наказ.

ТактикаРедагувати

Стілл досить швидко пересувається і використовує меч, сюрікени і ракети, як Асасини Атлас. Краща зброя проти неї - корозійна. Від кислоти здоров'я Стілл просто тане на очах.

ЦитатиРедагувати

Основна стаття: Команданте Стілл-Треп/Цитати

ПриміткиРедагувати

  • Те, як ІНАК вилучив Стілл з трупа Руйнатора, залишається загадкою.
  • Після "воскресіння" її татуювання сирени змінюються на техно-орнамент.
  • Під час першої зустрічі Стілл вважає, що вона до цих пір знаходиться біля Хранилища і не знає про те, що її вбив Руйнатор, залишивши їй на пам'ять дірку в животі.
  • З монологів Стілл, стає зрозуміло, що вона була запрограмована так, щоб повторювати фрази Клептрепа, вимовлені при бездіяльності гравця в грі або в головному меню.

Випадкова вікі