FANDOM

Патріція Танніс - сирена!
Ця стаття містить деталі, що розкривають сюжет гри. Інформація дуже важлива і її дуже багато, отже якщо ви відкрили статтю вже після встановлення гри - краще йдіть грайте, ви встигнете прочитати пізніше воно не втече!.
Команданте Стілл
Crimson Steele by Shreas
Зустріли Сонечко раненько?
Стать Жіноча
Раса Людина, Сирена
Фракція Червоний Спис
Статус Мертва
Локація Хранилище
Гра Borderlands
Озвучка Лєнні Мінелла

Команданте Стілл (англ. Сommandant Steele) - неігровий персонаж Borderlands. Головний антагоніст (не помічено) та найнедооцінений персонаж (воістину!) основного сюжету гри.

Роль у BorderlandsРедагувати

Стілл - лідер Червоного Списа на Пандорі і сирена.

За кілька років до подій гри Стілл разом зі Списом ініціює стрімкий виїзд корпорації Даль до Біса на Роги з Пандори.

Вперше згадується в грі після убивства Следжа, коли перша частина ключа від Хранилища була знайдена. У цей момент вона передає повідомлення, що частини ключа повинні бути передані Червоному Спису, а ерідіанські технології повинні бути сховані в хранилище як власність корпорації Атлас. За мірою принесення Шукачами частин артефакту до Танніс, Стілл зв'язується з археологом і змушує її відправити Пошуківців фальшивим слідом - до Барона Флінта, нібито за четвертою частиною ключа. Скоріш за все, Стілл підкупила її, так як Маркус до цього зауважує, що "Патріака давно не замовляла в нього продовольство".

Коли обман розкривається, Стілл знову зв'язується з Шукачами, повідомляючи Правду, про введення військового положення на планеті та статус шукачів, як мішеней для Списа. Після цього вона відключає ЕХО-Мережу Пандори. Сама Патріція опинилася в камері в Анклаві.

Перше поява Стілл власною персоною відбувається в локації Чорний Хід, на шляху до Анклаву: в спостережній кімнаті Команданте дає наказ знищити порушників, після чого вона, розвернувшись, відходить з охороною, вікна закриваються, а на майданчик виходить Майстер МакКлауд з імперськими гвардійцями.

Друга зустріч відбувається вже в кінці гри: Стілл першою дістається до Хранилища і, звертаючись до шукачів, об'єднує частини ключа в єдине ціле. Після того, як ключ занурений в алтар і той активується, з порталу Хранилища виходить Руйнатор, протикає її своєю щупальцем і з'їдає.

ДодатковоРедагувати

  • Не зважаючи на очевидну та гарантовану смерть в фіналі, Стілл все одно буде з'являтися в кімнаті над арені в Чорний Хід.
  • Доповнення Секретна Зброярня Генерала Нокса власне Нокс каже, що Стілл була відправлена на Пандору замість нього, додаючи, що "вона постійно щось балакає", і хвалить Шукачів, за те що ті "перетворили її в шашлик".
  • В доповненні ІнтерНаціональна Клептрепівська Революція виникає Команданте Стілл-Треп. Та сама Стілл проте з дірою в животі, на голові якої знаходиться пристрій, що контролює її волю. У цьому образі вона втратила здатність сирен, але показує знання бойових прийомів Асасин Атлас.
  • Єдиним доказом того, що Стілл - сирена, є її татуювання та телекінез. До сих пір невідомо, яким типом "фазування" вона володіла.
  • Ім'я Стілл не згадується в грі, але з ігрових файлів можна дізнатись, що її звати Хельга (англ. Helga ).
    • Деякі фанати вважають, що Стілл має слов'янські корені, причиною тому є її сильний владний акцент. Однак ім'я дає зрозуміти про германське походження.
  • Образ Стілл заснований на другій версії персонажа Лілит: сирена з блідою шкірою та білими косами. Вона не раз висвітлювалася в ігрових ЗМІ, ще до зміни візуального стилю гри, і з'явилася в першому трейлері Borderlands. Так само в файлах гри залишилася модель в "старому стилі".
  • Стілл згадується в коміксі Borderlands: Початок старою сиреною: '... ти зустрінеш інших. Деякі з них помилилися у своєму шляху, і в розпачі зійшли зі своєї дороги ... ». Це залишається доказом наявності у Хельги фазових можливостей, не дивлячись на те, що події коміксів не відносяться до канону всесвіту Borderlands .

ГалереяРедагувати

Основна стаття: Команданте Стілл/Галерея

ВідеоРедагувати

Основна стаття: Команданте Стілл/Відео