FANDOM

Клопоти Роко
Локація Тисяча Розрізів
Видає Брік
Рівень 20
Нагорода $434, 385 XP
Гра Borderlands 2
Тип завдання Побічне

Клопоти Роко (англ. Rocko's Modern Strife) - побічне завдання в Borderlands 2, котре видає Брік в локації Сховище. Виконується в локації Тисяча Розрізів.

ОписРедагувати

"Брік має офіційне завдання М'ясників для Вас."

Брік перебрався до Сховища, але у М'ясників ще залишились справи в Тисячі Розрізів. Брік доручив Вам зустрітися з його правою рукою - дратівливою людиною на ім'я Роко.

ЦіліРедагувати

ПроходженняРедагувати

Перемістіться до Тисячі Розрізів і поговоріть з Роко, щоб дізнатися завдання, яке Вам підготував Роко. Роко знаходиться неподалік (зліва) від станції швидкого переміщення.

КартаРедагувати

"Роко потрібна Ваша допомога в захисті Тисячі Розрізів від Гіперіонівського натиску."

ПриміткиРедагувати

  • Бандити М'ясників, котрі зазвичай присутні в локації, не будуть з'являтися під час цієї місії. Єдине виключення з цього - унікальні вороги, такі як: Однорукі бандити, голіафи зі скринею на спині та легендарні коротуни. Проте, доки завдання активне, Ви маєте можливість легко обшукувати скрині в локації або полювати на легендарних коротунів.
  • Оригінальна назва місії (англ. Rocko's Modern Strife) - посилання на телевізійне шоу Rocko's Modern Life.

Випадкова вікі