FANDOM

Кланові Війни 6: Зафорди та Реднеки
Зафорди та Реднеки
Локація Піски
Видає Еллі
Рівень 18
Нагорода 3208 XP, пістолет-кулемет Куланн / ружбай Газонокос
Гра Borderlands 2
Тип завдання Побічне

Кланові Війни 6: Зафорди та Реднеки (англ. Clan War: Zafords vs. Hodunks) - побічне завдання в Borderlands 2, котре видає Еллі в локації Піски. Сьоме завдання з циклу Кланові Війни. Виконується тут же.

ОписРедагувати

Ворожнеча між двома сім'ями досягла точки кипіння. Зафорди та Реднеки готуютьтся до останнього, вирішального бою, і Еллі попросила Вас прийняти в ньому участь. В битві виживе тільки одна сім'я, але яка саме - вирішувати Вам.

ЦіліРедагувати

  • Дістатися до місця останнього бою.
  • Знищити Реднеків.

...або...

  • Знищити Зафордів.

ПроходженняРедагувати

Як тільки Ви прибудете на місце останньої битви, то обидві сім'ї будуть не ворожими до Вас, але у Вас буде можливість уразити кожну з них. Як тільки Ви вистрілите в члена котроїсь з сімей, то вся сім'я стане ворожою до Вас, а її опоненти - дружніми.

Особливо в режимі Істиного Шукача Хранилища, Мік Зафорд може бути безстрашним суперником. Він може ставати майже невидимим і завдає великого ураження своїм пістолетом-кулеметом. В той час, як один з його поплічників може ввести гравця в режим Боротьби за Життя, інші, як правило, біжать швидко до укриття.
Під час бою з Зафордами, спершу найкраще вбити Міка Зафорда настільки швидко, наскільки можливо, при цьому не дозволяючи його щиту перезаряджатися. Використання пістолета Закон і щита Порядок може бути достатньо ефективним, так як атаки Міка в ближньому бої повільні і не дуже сильні.

Тектор і Джимбо працюють, як єдине ціле. Джимбо сидить на плечах у Тектора. Тектор стріляє з ружбая, а Джимбо кидає гранати. Якщо убити Джимбо, то Тектор стає Жалобним Тектором (англ. Grieving Tector) і в цій формі він може кидати гранати і стріляти з ружбая.

Використання вогневої підтримки автотранспорту, дуже корисне в цьому бої. Проте, дуже легко втратити транспорт, якщо під'їхати дуже близько, особливо коли б'єшся проти Зафордів.

КартаРедагувати

"За допомогою Еллі Ви привели війну Зафордів і Реднеків до кривавого, але відповідного, кінця."

ПриміткиРедагувати

  • Обравши сторону Зафордів, за виконання завдання Ви отримаєте пістолет-кулемет Куланн.
  • Обравши сторону Реднеків, за виконання завдання Ви отримаєте ружбай Газонокос.
  • Під час цієї місії, потяг до Лінчвуду буде відсутнім, проте місце переміщення залишиться і буде активним.
  • Якщо Ви обирете сторону Зафордів, то Тектор і Джимбо стануть босами, які відроджуються при подальших візитах до локації. Якщо Ви обирете сторону Реднеків - Мік Зафорд стане босом, який відроджується.
  • Якщо перед початком бою, завдати пошкодження обом сім'ям за допомогою зброї з пошкодженням по площі (гранати, ракети і т. д.), то місія може стати забагованою. Під час цього, один з босів залишатиметься безсмертним (не матиме здоров'я, але не можна вбити, переїхати або підірвати) і вороже налаштованим. Баг зникне після перезавантаження гри.

Випадкова вікі