FANDOM

Кланові Війни 5: Під Градусом
ZvsH.png
Локація Святі Духи
Видає Джимбо Реднек, Тектор Реднек
Рівень 18
Нагорода 3208 XP, пістолет Veritas / щит Aequitas
Гра Borderlands 2
Тип завдання Побічне

Кланові Війни 5: Під Градусом (англ. Clan War: Wakey Wakey) - побічне завдання в Borderlands 2, котре видають Джимбо Реднек, Тектор Реднек в локації Піски. Шосте завдання з циклу Кланові Війни. Виконується в локації Святі Духи.

ОписРедагувати

Коли-небудь з'являлися на поминки без запрошення?

Зафорди влаштовують щорічні поминки по Лакі Зафорду, якого декілька років тому вбив Скутер, колишній Реднек. Джимбо та Тектор Реднеки хочуть, щоб Ви напилися, вдерлися на поминки та перебили всіх.

ЦіліРедагувати

  • Дістатися до бару Моксі.
  • Пити пиво: 0/3.
  • Пробратися в «Святі Духи».
  • Обстріляти поминки.
  • Повернутися до Реднеків.
  • Повернутися до Еллі.

ПроходженняРедагувати

Цей квест отримується у Джимбо Реднека в таборі, де потрібно було підірвати балони з газом. Квест неочікувано змушує Вас прослідувати до бару Моксі в Сховищі. Поговоріть з Моксі, купіть у неї по черзі три пляшки пива (клавіша "Q") та випийте їх (клавіша "E"), коли Моксі покаже пляшку в руці. Випивши три пляшки, ідіть до станції швидкого переміщення та телепортуйтесь до локації Нагір'я-Вершина. Ідіть до бару Святі Духи, перестріляйте всіх бандитів, потім прослідуйте до Еллі в локації Піски за нагородою.

"Війна кланів офіційно досягла точки кипіння. Гряде великий бій і лише одна сім'я вийде переможцем."

ПриміткиРедагувати

  • Ефект сп'яніння візуально проявляється зміною чіткості зображення на екрані та наявністю бульбашок по краям екрану.
  • Напис на випивці Моксі: "Рідкі ліки від хвороб, відомих як "стриманість" і "красномовство"."
  • Під час місії Кіготь Бога, Моксі в діалогах говорить про те, що випивка буде безкоштовною з цього часу, але це не більше ніж діалог і вартість випивки залишається $5.
  • Священник Зафордів говорить повне ім'я Лакі - Лакі Слевін Зафорд (англ. Lucky Sleveen Zaford). Це посилання до фільму "Щасливе число Слевіна" (англ.Lucky Number Slevin).

Випадкова вікі