FANDOM

Кланові Війни 3.5: Кінець райдуги
Кланові Війни Кінець Райдуги.jpg
Локація Святі Духи
Видає ЕХО-запис
Рівень 18
Нагорода $69, 3208 XP, ружбай Трикветрум
Гра Borderlands 2
Тип завдання Побічне

Кланові Війни 3.5: Кінець райдуги (англ. Clan War: End of the Rainbow) - побічне завдання в Borderlands 2, яке активується ЕХО-записом в локації Святі Духи. Четверте завдання з циклу Кланові Війни.

ОписРедагувати

Це завдання починається одразу ж після закінчення завдання Кланові Війни 3: Де Гроші Лежать.

Зафорди зберігають незаконно нажиті гроші в схованці. Джимбо Реднек хоче, щоб Ви простежили за касиром Зафордів, коли він піде зі штаб-квартири клану до схованки, а потім обчистили схованку.

ЦіліРедагувати

  • Знайти лепрекона.
  • Непомітно прослідувати за касиром.
  • Убити Касира.
  • Взяти ключ касира.
  • Використайте ключ, щоб відчинити вихід.
  • Обчистити схованку: 0/10 (додатково).

ПроходженняРедагувати

Квест отримується на другому поверсі в барі Святі Духи (відмітка на карті [1]). Потрібно ввімкнути аудіощоденника по попередньому завданню. Слідуйте до вказаного місця будівлі, будьте обережні. Коли з'явиться касир [2], його неможна злякати. Слідкуйте за ним. Першу третину шляху, до спуску вниз, він буде постійно обертатися. Нехай він спуститься, потім біжіть до драбини і самі зістрибніть вниз. Біжіть за касиром, все ще не видаваючи себе, але вже не відстаючи! Коли опинитесь в його схованці [3], то вбийте бандита. Обчистіть всі його ящики з грошима. Підберіть ключа, який випаде з касира, вставте його у вказане місце та виберіться зі схованки [4]. Поверніться до Джимбо Реднека, у котрого отримали попередній квест, в локацію Піски.

КартаРедагувати

"Гроші Зафордів викрадено."

Випадкова вікі