FANDOM

Кланові Війни 2: Смертельний Фініш
Clan War02.png
Локація Піски
Видає Мік Зафорд
Рівень 16-18
Нагорода $275, 2611XP, ружбай / модифікатор гранат
Гра Borderlands 2
Тип завдання Побічне

Кланові Війни 2: Смертельний Фініш (англ. Clan War: First Place) - побічне завдання в Borderlands 2. Видає Мік Зафорд в локації Святі Духи. Друге завдання з циклу Кланові Війни.

ОписРедагувати

Війна кланів в самому розпалі. Мік Зафорд попросив Вас прийти туди, де відбуваються улюблені автоперегони Реднеків і знищити всі авто на трасі.

ЦіліРедагувати

  • Слідувати за Міком Зафордом.
  • Взяти вибухівку: 0/4
  • Дістатися до траси автоперегонів.
  • Підкласти вибухівку: 0/4
  • Знайти гарне місце огляду.
  • Убити піротехника Реднеків.
  • Підірвати феєрверки.
  • Підірвати автомобілі для перегонів: 0/3.
  • Стріляти по автомобілям для перегонів: 0/3 (якщо попередню ціль провалено).
  • Повернутися до Еллі.

ПроходженняРедагувати

Квест отримується уже у самого Зафорда, ватажка одного з бандитських кланів. Отримавши квест, слідуйте за Міком Зафордом в його підвал. Бандит відчинить скриню, і Ви дістаньте звідти чотири вибухових пристрої. Залишіть лігво Зафорда, слідуйте до Пісків, їдьте до табору Реднеків та перетніть його. Слідуйте по трасі, що нагадує трек для перегонів, доки не опинитесь на мості. Тут закладіть чотири заряди, підніміться на місце, де сидить піротехник, та пристрельте його. Почнуться перегони. Як тільки автомобілі опиняться на мості, активуйте детонатор, спустіться вниз та сядьте в своє авто. Якщо якась з автівок не вибухнула, розстріляйте її. Поверніться до Еллі за нагородою.

Ще один варіант виконання: поставити одну-дві своїх машини поперек траси, трохи далі першого ящика з феєрверками. Проїзджаючи через міст, машини Реднеків обов'язково зіштовхнуться та зупиняться, ось тут і можна буде висадити всі три разом.

КартаРедагувати

"Зафорди завдали удару. Час Реднекам завдати удару у відповідь."

ПриміткиРедагувати

  • Напис на вибухівці Зафордів: "Зроблено з пластику, віскі і кохання."
  • Ціль завдання - "Слідувати за Міком Зафордом" - позначає найбільш ранню можливість відмикання підвалу в Святих Духах, і, отже, відкриває доступ до автомату зброї Маркуса.
  • Трекові автомобілі Реднеків залишаються неворожими до тих пір, доки не були атаковані. Якщо атакувати хоча б один із них, всі три стануть ворожими.
  • Коментарі Еллі після закінчення квесту роблять посилання до трьох фільмів: Герой-одинак, 1996 року (англ. Last Man Standing), За жменю доларів, 1964 р. (італ. Per un pugno di dollari, англ. A Fistful of Dollars), Охоронець, 1961 (яп. 用心棒, ようじんぼう, йодзімбо). Сюжети всіх трьох фільмів обертаються навколо озброєного незнайомця, який зіштовхує місцеві банди одна проти іншої задля того, щоб заробити грошей і знищити банди.
  • Завдання не можна переривати вимушеним перезавантаженням комп'ютера - воно може "заклякнути" (треба буде знищити машини, а їх не буде). Єдиний вихід - завантажити резервну копію збережень.

Випадкова вікі