FANDOM

Кланові Війни 1: Початок
ZvsH
Локація Піски, Нагір'я
Видає Дошка Об'яв Сховища
Рівень 18
Нагорода $692, 3208XP, автомат / пістолет
Гра Borderlands 2
Тип завдання Побічне

Кланові Війни 1: Початок (англ. Clan War: Starting the War) - побічне завдання в Borderlands 2. Отримується на Дошці Об'яв в локації Сховище. Перше завдання з циклу Кланові Війни.

ОписРедагувати

Два розбійничих клани, Зафорди та Реднеки, вже давно стирчать скалкою в боці Еллі. Але вона придумала, як від них позбавитись: все, що Вам потрібно - це влаштувати переполох на базах в Нагір'ї та Пісках, а потім залишити там символи протилежного клану. Якщо пощастить, розбійники почнуть убивати один одного ще до заходу сонця.

ЦіліРедагувати

  • Дістатися до Еллі.
  • Зібрати динаміт: 0/2.
  • Взяти символ Реднеків.
  • Взяти символ Зафордів.
  • Влаштувати диверсію біля траси Реднеків.
  • Знищити шину Реднеків.
  • Залишити символ Зафордів.
  • Влаштувати диверсію в Святих Духах.
  • Знищити перегінний завод Зафорда.
  • Залишити символ Реднеків.
  • Відповісти на виклик Зафорда.

ПроходженняРедагувати

Перемістіться в локацію Піски, поговоріть з Еллі та візьміть дві в'язанки динаміту. На задньому дворі знайдіть дві емблеми бандитських кланів - Реднеків і Зафордів. Потрібно влаштувати саботаж в таборах кланів і залишити їм відповідні емблеми на знак доказу причетності кожного з кланів до відповідного саботажу, щоб нацькувати один на одного. Їдьте до найближчої точки - входу до табору Реднеків - помістіть в'язку динаміту на опору рекламного щита. Дочекайтеся вибуху, вбийте двох бандитів, потім помістіть емблему клану Зафордів на величезну шину. Перемістіться до локації Нагір'я-Вершина. Помістіть в'язанку динаміту на перегінну установку. Після вибуху, закріпіть символ клану Реднеків на зруйновану перегінну установку. Зафорд покличе Вас до себе. Перейдіть до локації Святі Духи. Поговоріть з Зафордом. Мік запропонує вам хильнути алкоголю, але виявляє, що його немає - установка повністю знищена. Поговоріть з ним, щоб завершити квест и взяти новий.

КартаРедагувати

"Ви розпалили війну між Зафордами і Реднеками. Залишається одне питання: Чию сторону Ви обирете в кінці?"

ПриміткиРедагувати

  • Напис на символі Реднеків: "Реднеки люблять дешеве пиво, вантажівки і оголених жінок."
  • Напис на символі Зафордів: "Трилисник. Справжній, чи не так?"

Випадкова вікі