FANDOM

ОписРедагувати

Катаклізм (англ. Cataclysm) – третя гілка навичків Майї, що спрямована завдавати стихійне ушкодження великим кількостям цілей в межах невеликого радіусу. Навички цієї гілки ідеально підходять для знищення великих груп слабких істот (варкідів, наприклад), але в той же час гарно підходять і для знищення потужних противників.
Іншими гілками навичків Майї є Рух і Гармонія.

НавичкиРедагувати

Навичок Ефект Cataclysmtree
1
Мерехтіння
GenericIcon5

Навичок підвищує вірогідність спричинити стихійні ефекти стану зі стихійної зброї.
Передбачливість
GenericIcon5

Навичок збільшує розмір магазину та швидкість перезаряджання для всіх типів зброї.
2
Спалення
GenericIcon5

Під час режиму Боротьба за Життя всі постріли завдають додаткове ушкодження вогнем. Чисельне значення залежить від ушкодження обраної зброї.
Фаетон
GenericIcon5

«Складно бути богом»
3
Свинцевий Пінбол
GenericIcon5

Навичок надає кожній кулі, що влучає у ворога під час дії Захоплення, шанс рикошетити в іншого ворога, який знаходиться поблизу. Ефект рикошету працює лише з кулями.
В'їдлива Хмара
GenericIcon1

Постріл по ворогу створить корозійну хмару, подібну до такої ж у гранати Димка, за виключенням того, що корозійна хмара спричинить самоушкодження гравця, якщо той стоїть поряд.
Гарячий Дотик
GenericIcon5

«Hot Girl!»
4
Жнець
GenericIcon5

Ушкодження з вогнепальної зброї, що завдане ворогу, котрий має більше ніж 50% свого здоров'я в залишку, завдає додаткового ушкодження.
5
Зачумлений Фенікс
GenericIcon5

Після вбивства ворога персонаж завдає постійне ушкодження вогнем та корозією напротязі короткого часу. Розмір ушкодження залежить від рівня персонажу та рівня навичку.
6
Стихійне Лихо
GenericIcon1

При потраплянні противника в Захоплення, ворог "вибухає" трьома стихіями з інтервалом приблизно 0,5 секунди у вказаному порядку:

Навички Майї
Захоплення
Рух Гармонія Катаклізм