FANDOM

ОписРедагувати

Катаклізм (англ. Cataclysm) – третя гілка навичків Майї, що спрямована завдавати стихійне ушкодження великим кількостям цілей в межах невеликого радіусу. Навички цієї гілки ідеально підходять для знищення великих груп слабких істот (варкідів, наприклад), але в той же час гарно підходять і для знищення потужних противників.
Іншими гілками навичків Майї є Рух і Гармонія.

НавичкиРедагувати

Навичок Ефект Cataclysmtree.jpg
1
✪
✪

Навичок підвищує вірогідність спричинити стихійні ефекти стану зі стихійної зброї.
✪
✪

Навичок збільшує розмір магазину та швидкість перезаряджання для всіх типів зброї.
2
✪
✪

Під час режиму Боротьба за Життя всі постріли завдають додаткове ушкодження вогнем. Чисельне значення залежить від ушкодження обраної зброї.
✪
✪

«Складно бути богом»
3
✪
✪

Навичок надає кожній кулі, що влучає у ворога під час дії Захоплення, шанс рикошетити в іншого ворога, який знаходиться поблизу. Ефект рикошету працює лише з кулями.
✪
✪

Постріл по ворогу створить корозійну хмару, подібну до такої ж у гранати Димка, за виключенням того, що корозійна хмара спричинить самоушкодження гравця, якщо той стоїть поряд.
✪
✪

Навичок спричиняє атаки Майї в ближньому бою завдавати вогняне ушкодження та випускати вогняний вибух, якщо її щит розряджено. Щит повинен повністю перезарядитись між вибухами.
4
✪
✪

Ушкодження з вогнепальної зброї, що завдане ворогу, котрий має більше ніж 50% свого здоров'я в залишку, завдає додаткового ушкодження.
5
✪
✪

Після вбивства ворога персонаж завдає постійне ушкодження вогнем та корозією напротязі короткого часу. Розмір ушкодження залежить від рівня персонажу та рівня навичку.
6
✪
✪

При потраплянні противника в Захоплення, ворог "вибухає" трьома стихіями з інтервалом приблизно 0,5 секунди у вказаному порядку:

Навички Майї
Захоплення
Рух Гармонія Катаклізм

Випадкова вікі