FANDOM

Каріма
СKarima Echo
Раса Людина
Фракція NPC
Статус Жива і здорова
Локація Нагір'я
Гра Borderlands 2

Каріма (англ. Karima) - персонаж Borderlands 2. Адміністратор міста Вершина в локації Нагір'я.

ПередісторіяРедагувати

Каріма є адміністратором в маленькому містечку Вершина. Як і всі інші жителі містечка, страждає від черепної чуми, викликаної роботою гіперіонской бурильної установки поблизу. Також, на вимогу Гіперіона, вона і решта городян змушені залишатися у своїх будинках і не можуть їх залишити, якщо вони не хочуть бути покарані. Одним з побічних ефектів чуми є заїкання, яке у Карім сильно виражено.

УчастьРедагувати

Каріма видає три побічні місії, виконання яких зробить Вершину здоровим, незалежним і захищеним містом. При першій зустрічі з гравцями вона буде спілкуватися через ЕХО-пристрій і буде видно, що вона носить маску і сильно заїкається. А після лікування не буде ні маски, ні заїкання.

ЗавданняРедагувати

ПриміткиРедагувати

  • Каріма колись була комп'ютерним техніком... поки не помер попередній адміністратор.
  • У місії Вершина: Підняти щит можна дізнатися, що попередній адміністратор Вершини був чоловіком Каріми, але був убитий Гіперіоном. Причина невідома, а от вбивство відзначилося звірством - м'ясорубкою.
  • Каріму ненавидить Девід, ще один житель Вершини. У ході місій він активно обсипає її та Шукачів грубими коментарями, нахабніючи з кожним разом. Його доля несподівано вирішується в місії Вершина: Я лише перевірю.

ГалереяРедагувати

Випадкова вікі