FANDOM

Цитати Borderlands 2Редагувати

Зміна зовнішності персонажа

  • Добре виглядаєш, слуга! 
  • А тобі йде! 
  • Грізно, але в той же час збуджує. 
  • Чудесно! Зовсім інша справа. 
  • Тебе просто не впізнати! 
  • Стильно! 
  • Кльово! 
  • Ну просто відпа-а-адний прикид! 
  • Файно!
  • Ти будеш як озброєна королева балу! 
  • Вбивчий наряд! 
  • Думаєш, з твоєю фігурою це реально? 
  • Ага ... я зрозумів твою задумку. 
  • Сексі. 

Балачки

  • Клептреп вміє грати бітбокс - заціни! 
  • Так здорово потрапити в Сховище. Тут всі мої друзі, і Роланд в тому числі! Хоча він взагалі допоміг «Гіперіону» знищити всіх роботів моєї серії, коли трапилася роболюція, але я на нього не серджуся. Подумаєш, геноцид! Дружба важливіше. 
  • "Раніше я був особистістю. Так, божевільним, революціонером з манією величі, який хотів винищити все людство і надто часто робив жест «лапок»... Але мене принаймні поважали! Ні, не поважали. Ех... 
  • Сумно і самотньо... Самотньо і сумно! Залишився без друзів, але це не біда, адже в мене є ... м-м ... руки! Так-так-так! Якщо руки є, то навіщо друзі? Ось таке, ось таке життя у мене! 
  • А-а-а-а-а! Пробач ... Я просто згадав всі ті жахи, свідком яких став після прибуття на Пандору. Обіцяю, це більше не повториться. А-а-а-а-а! Чорт. Вибач... 
  • Я написав пісеньку в стилі даб-степ. Хочеш послухати? В-в-ВУБ-ВУБ-ВУБ-ВУБ-ВУБ-ВУБ-ВУБ-ВУБ-ВУБ-ВУБ-ВУБ-ВУБ-плюх! В-в-ВУБ-ВУБ-ВУБ-ВУБ-ВУБ-ВУБ-ВУБ-ВУБ. 
  • Тяжко це - бути останнім у своєму роді. Ніколи мені більше не почути сміх іншого Клептрепа. І не потанцювати в парі. І ніхто більше не прив'яже мене до жердини і не почне катувати просто тому, що у нього збилися налаштування. 
  • А раптом я не єдиний, хто вцілів? Раптом залишилися інші Клептрепи? Цікаво, що я їм скажу, якщо зустріч ... Швидше за все, щоб котилися геть. У світі є місце тільки для одного танцюючого робота, який нікого не залишить байдужим, і цей робот - я! 
  • Гей! Хочеш подивитися, що я вмію? Показати тобі, як я танцюю? А хочеш, розповім про нові завдання на дошці об'яв? Ех-х-х... 
  • Мені треба пі-пі. 
  • Умц-умц-умц... 
  • Ха-ха! 
  • Фу-у-у! 
  • Мені так самотньо. 

Завдання виконано

  • Як пройшло завдання? 
  • Молодець, слуга! 
  • Тобі вдалося вижити?... У сенсі, ура! Я в тобі не сумнівався! 
  • Так що там з дорученням, яке я тобі дав? 
  • Розкажи, коли робота буде виконана, слуга.

Нове завдання

  • Слуга! У мене для тебе термінова робота! 
  • Тремти, слуга! Тебе чекає робота! 
  • До мене, любо! Є роботка! 
  • Слуга! Скоріше в Сховище - тебе чекає нова робота!

Бездіяльність гравця

  • Продовжуй витріщатися на мене, слуга. Да-а, ось так! Молодець, слухаєшся пана. 
  • Ой, слуга, мало не забув. Якщо почуєш, що хтось назвав мене «Залізяка», поясни йому, як я не люблю це прізвисько. Найкраще для пояснення підійде шматок арматури. 
  • До реч-ч-чі... Моксі про мене питала? 
  • Я тебе люблю ... Що? Хто це сказав? Це не я. 
  • Між іншим, моя голова в тебе саме на рівні пояса. Але я намагаюся про це не думати.(вставте збочений жарт)
  • Хто інший на моєму місці напевно б занервував, якщо б на нього так довго витріщалися, не кажучи ні слова. Але не я. Я просто радий, що є хтось поруч! 
  • Мене переповнює гордість за тебе, слуга. Те, як наполегливо ти ведеш боротьбу з Красунчиком Джеком... Це так зворушливо - у мене аж сльози навертаються. Фігурально висловлюючись, звичайно. Від справжніх-то солоних сліз моє око б миттю заіржавіло. 
  • Як справи, слуга? Як себе почуваєш? Я ось прекрасно. 
  • Знаєш, бути останнім у своєму роді не так вже і погано. Дає привід подумати. Є час подумати, подефрагментирувати жорсткий диск. Я запитую себе, чи є рай для роботів і чи потрапили туди мої брати-Клептрепи. Коротше, все в такому дусі. Ще я часто ридаю... 
  • Виглядаєш файно!

Коли Шукач говорить голосом Красунчика Джека

  • Красунчик Джек таки знайшов мене! А-а-а! 
  • А, щоб тебе, Джек! Ми могли б залагодити цю справу як чоловіки!

Нового завдання нема

  • Роботи зараз немає. Але твоє завзяття не залишиться без уваги. 
  • Нічого немає. 
  • Роботи немає. Вибач!

Навчання

  • Бережися, слуга! Ці противники набагато сильніше тебе! За них ти отримаєш більше досвіду, але і вбити їх куди важче! І ось ще що: якщо побачиш ворога, у якого поряд з ім'ям зображений череп, біжи, ФОРЕСТ, БІЖИ! 
  • Це модифікатор класу! Модифікатори підсилюють певні характеристики і навички! Шукай модифікатори, які підходять під твій бойовий стиль. Або, якщо попадеться файний модифікатор, скинь навички. 
  • Це щит! Щити захищають твої незахищені нутрощі від пошкоджень! Якщо щит виснажиться, ховайся і чекай, поки він не відновиться! 
  • У-у! Вогняна зброя! Вогонь дуже добре терзає плоть, але щитам та броні він завдає мало шкоди! 
  • Електрична зброя! Вона відмінно гасить щити, але проти плоті і броні не особливо ефективна! 
  • Ух ти! У тебе в'їдлива зброя! Така в два рахунки з'їдає броню, але вона не дуже дієва проти плоті і щитів! 
  • Я дивлюся, у тебе тепер є вибухова зброя! Вибухи наносять помірні пошкодження всім типам супротивників і мають велику зону поразки! 
  • Дивись-но, шлакова зброя! Якщо пальнути у ворога шлаком, а потім вистрілити з іншої зброї, пошкодження багаторазово зростуть! 
  • Класно, це ж модифікатор гранат! Він може змінити поведінку гранати: наприклад, змусити її автоматично наводитися на ворогів, або вивергати полум'я, або розщеплюватися на безліч дрібних гранат! Файна штука! 
  • На інтерфейсі відображаються цілі поточного завдання. Ти можеш змінити поточне завдання в журналі завдань свого ЕХО-пристрою! 
  • Схоже, у тебе тут маршрутна точка. Іноді ЕХО-пристрій не може відобразити точне місцезнаходження мети. У такому випадку тобі потрібно буде оглянути місцевість, зазначену на міні-карті великим зеленим колом.

Велике полювання сера Хаммерлока

  • Як полювання? 
  • Тобі вже вдалося вбити ту потвору? Я ж попросив тебе когось вбити, вірно? 
  • Звірі самі на себе не полюють, так що вирушай! 
  • Кориш, у мене для тебе завдання! 
  • Ой! Ой! У мене завдання! 
  • Я пропоную завдання, ти його береш - зовсім як в Сховищі! 
  • Вибач, але завдань немає! 
  • Для тебе нічого немає. Ось що буває з перфекціоністами. 
  • Подивився Шукач Хранилища на свій журнал і заридав, бо не було в ньому більше завдань. Це з фільму. Тільки там ніхто не говорить «Шукач Хранилища». У фільмі. 
  • Потрібно було залишитися у Сховищі... 
  • А-А-А! Що це?! А, просто камінь. А-А-А! ЗГАДАВ! Я БОЮСЬ КАМІННЯ! 
  • Ей, гляди сюди! Давай-давай-давай! 
  • ЙОВ, тут Клептреп зі своєю великою пушкою, зараз він лиходієві прострілить черепушку ... Тут, на Пандорі, пограє він у войнушку ... ну ... влаштуєм покатушки ... е-е ... прямо тут, на узліссі... а, та пішло воно лісом. 
  • Апчхі! Здається, тут, на болоті, я підхопив ВІРУС! КОМП'ЮТЕРНИЙ вірус! ТА СМІЙСЯ Ж, ДЕБІЛ! 
  • Ніщо так не зміцнює дружні стосунки, як стара добра гра в таращілки, так? 
  • Слуга, хто крутіший - я чи Хаммерлок? Якщо відповідь - «я», нічого не говори. Йо-хо! 
  • Ну-у, як ся маєш?

Випадкова вікі