FANDOM

КЛ3П-ТР3П
Claptrap
Гей! Та ти живий!
Раса Робот
Фракція NPC
Статус Живий
Гра Borderlands, Borderlands 2, Borderlands: The Pre-Sequel!, Історії з Прикордоння
Озвучка Девід Еддінґс

КЛ3П-ТР3П (англ. Claptrap, CL4P-TP) - це загальна назва роботів CL4P-TP, яких спочатку на Пандорі було чимало. Один з таких грає важливу ролі у Borderlands, Borderlands 2 та Borderlands: The Pre-Sequel. Епізодично виникає в інтернеті та інших іграх.

ІсторіяРедагувати

Основна стаття: Історія створення Клептрепа

Клептреп був зібраний на заводі Гіперіон 7 років тому (відносно подій Borderlands 2). На Пандорі роботи служили у якості гвалтівників мозку своїми балачками помічників-консультантів та майстрів електросистем. Клептрепи стояли у входів у локації та у містечках й говорили корисну інформацію подорожнім - принаймні на кресленнях це виглядало так.

Через свою манеру набридати, були знищені до бісових чортів за наказом Красунчика Джека після його приходу до влади. Вцілів лише Клептреп із Файрстоуна, що допоміг потім Шукачам у Borderlands 2.

Роль у BorderlandsРедагувати

Коли Шукачі Хранилища вийшли з автобусу коло Файрстоуна, їх вже караулив місцевий Клептреп, що познайомив їх з Доктором Зедом. При першій зустрічі робот отримує пошкодження і він буде першим, кого гравець полагодить. Побічні завдання по налагодженню Клептрепів будуть виникати по мірі проходження - за кожне дається покращення рюкзака.

Протягом гри Шукачі зустрічають Клептрепів, що контролюють проходи між локаціями. Одного з них треба врятувати від бійців Червоного Списа у Старій Гавані.

На шляху гравцям зустрінуться різні роботи: і злі (Клептреп Тейлора Кобба), особливого призначення (Клептреп Джейкобс у доповненні Зомбі-Острів Доктора Неда) та навіть озброєні (Скажені Роботи у ІнтерНаціональна Клептрепівська Революція).

Халепа у КлептрепаРедагувати

У першій частині гри можна знайти зламаних Клептрепів, що з криками "Я зламаний!", "Я протікаю!" та іншими балаканнями намагаються сказати вам "Чуваче, піди в якусь дупу, знайди ремонтні крутилки-вертілки та прикрути тут мене!"

Активувавши таким чином завдання "Халепа у Клептрепа", ми рухаємо своїми ляшками у певні важкодоступні місця і шукаємо ремонтні набори, якими лагодимо роботів та отримуємо від них покращення рюкзака.

ІнтерНаціональна Клептрепівська РеволюціяРедагувати

Основна стаття: ІнтерНаціональна Клептрепівська Революція

Останнє доповнення до Borderlands розповідає про повстання Клептрепів на Пандорі. У кінці оригінальної гри супутник Гіперіону променем програмує Клептрепа з Файрстоуна на вбивство Шукачів. Проте щось йде не так і ІНАК, дивлячись на гноблення свого виду, піднімає повстання - ІНТЕРНАЦІОНАЛЬНУ КЛЕПТРЕПІВСЬКУ РОБОЛЮЦІЮ. Лікується агресивним перепрограмуванням.

Роль у Borderlands: The Pre-Sequel!Редагувати

Основна стаття: Клептреп-Халеп

Роль у Borderlands 2Редагувати

Після встановлення диктатури Гіперіону на Пандорі Красунчик Джек наказав знищити усіх Клептрепів та зупинити конвеєр по їх виробництву. Вижити вдалося лише роботу з Файрстоуна.

За кілька місяців до прибуття Шукачів на планету Клептреп знаходився у полоні Капітана Флінта, проте зміг вчинити бунт та втекти.

Коли Шукачі з'являються у локації Пустка Морозних Вітрів, Клептреп вважає їх своїми слугами та помічниками. У доказ цього - Шукачі рятують його око від Здорованя та приводять до Хаммерлока на ремонт.

В решті решт робот привів Шукачів у Сховище, де оселився на звалищі і став давати завдання. Тут є його схованка, де персонажі можуть обмінюватися речами.

Пізніше Роланд оновлює ПЗ Клептрепа для перетинання Стіни Смерті у локації Тисяча Розрізів, щоб дістатися Бункера.

У кінці сюжету Клептреп супроводжує вас до Героїчної Ущелини, проте не може вдертися сходами.

Також Балакун з'являється у доповненнях Велике Полювання Сера Хаммерлока (великий вождь Корнедупів) та у Крихітка Тіна Штурмує Лігво Дракона (маг, знаток гном'ячих заклятть).

Загальний список КлептрепівРедагувати

Завдання Клептрепа у Borderlands 2Редагувати

Завдання у Велике Полювання Сера ХаммерлокаРедагувати

Завдання у Крихітка Тіна Штурмує Лігво ДраконаРедагувати

ЦитатиРедагувати

Основна стаття: КЛ3П-ТР3П/Цитати

Див. такожРедагувати

Цікаві фактиРедагувати

  • Claptrap - це архаїчне слово означає "нісенітниця" або "балачки". Власне Клептреп робить це постійно. 
  • Клептреп дуже зневажливо ставиться до дабстепу і бітбоксу, грубо кажучи, не вважаючи це взагалі музикою. 
  • Він називає Шукача Хранилища  своїм особистим слугою. 
  • З ним пов'язано безліч досить кумедних квестів. 
  • Клептреп не вміє підніматися по сходах через конструкцію свого колеса. 
  • Найбільшим страхом Клептрепа з Файрстоуну є самотність інших людей, що показано в доповнені до Borderlands: The Pre-Sequel "Клептрестична Подорож". 
  • У першій частині гри в Файрстоуні був секретний Зелений робот, який стрибав на скелі і кричав "Гей! Я тут!". У другій частині гри в локації Серце Пустелі - Пустка можна знайти корпус цього робота. Мабуть бідолаха так і не зміг вибратися. 
  • У Пустці Морозних Вітрів в будинку Клептрепа знаходяться багато корпусів роботів, включаючи робота Джейкобс
  • КЛ3П-ТР3П бояться бандитів, так як ті часто використовують їх як мішені. 
  • У доповненні Бунт Під Куполом Моксі банком керує робот, одягнений у смокінг і з вусами Доктора Неда
  • У першій частині гри у кожного виду зброї був талісман у вигляді Клептрепа.
  • У Torchlight 2 є пасхальне яйце з цим персонажем. 
  • На ювілейній VGA 2012 він був визнаний кращим героєм, перемігши таких іменитих суперників, як Капітан Шепард і Майстер Чіф. 
  • Клептреп з Borderlands 2  є одним з гравців в грі Poker Night 2
  • Він був зроблений на основі сміттєвого бака Лоріном Вудом - концепт-дизайнером 1-ої та 2-ої частин гри.

ГалереяРедагувати

MXHRa8AQIZ4

Овації-овації! Тут НЕМАЄ МАЛО ІНФОРМАЦІЇ
- не чекай
Вікі Borderlands Wiki Ukraine, ти допомагай!