FANDOM

ЗомбоНед
1300200-undead ned super.png
ЩО ЗА БІСОВА ФІГНЯ???!!!
Раса Зомбі
Фракція Противники
Статус І мертвий, і живий...
Локація Склади
Гра Borderlands

ЗомбоНед (англ. Undead Dr. Ned) - фінальний босс у доповненні Зомбі-Острів Доктора Неда до Borderlands.

ТактикаРедагувати

ЗомбоНед - достатньо сильний та небезпечний супротивник.

  • Його стихія - атаки зблизька та виклик зомбі. Тому тримайтеся від нього подалі, а то можете отримати і від нього, і від рухливої мертв'ячини.
  • Може занурюватися під кріваву масу, якою залита уся арена - вона просторна, так що ви вільні у маневрах, але не має жодного укриття.
    • Після виходу на поверхню, монстр викликає випадкового зомбі - як звичайного, так і особливо небезпечного Танкенштейна.
  • Так як печера в коліно в крові, повзаючих зомбі важко виявити. Не стійте стовпом!
  • На ЗомбоНеда, як і на його помічників, ефективно витрачати саме вогняну та вибухову амуніцію. Ніяких шокових та коррозійних агрегатів - від перших лікуються Танкенштеїни, а на другі у зомбі імунітет.
  • Критична точка ЗомбоНеда - голова. Проте вона маленька і дуже рухлива, отже тренуйтеся "на ходу".
  • Найнебезпечніша атака боса - "Циклон". Він починає крутитися, як дзиґа, швидко досягаючи гравця та відштовхуючи його. Атака дуже болюча, отже біжіть, стрибайте, лікуйтеся та бережіть інше "зомбо-м'ясо" для Другого Дихання.
  • Серед зброї ефективні ружбаї (якщо Нед близько) та автомати (якщо далеко).

Цікаві фактиРедагувати

  • У ЗомбоНеда, як і у Неда, є вуса. Проте вони трохи відрізняються - схоже, що зомбування вплинуло і на них.

Випадкова вікі