FANDOM

Зниклі Душі
Зниклі Душі
Локація Безсмертна Гущавина
Видає Зажурливий Гравець
Рівень 50
Нагорода $6502 , 4301 XP
Гра Borderlands 2
Тип завдання Побічне

Зниклі Душі (англ. Lost Souls) - побічне завдання в доповненні Крихітка Тіна Штурмує Лігво Дракона до Borderlands 2.

ОписРедагувати

"Неймовірна здобич попереду!
Принесіть запальну зброю."

Ви зустріли скелета, котрому, схоже, потрібна допомога. Він звернувся до Вас із загадковим проханням - повернути йому душі.

ЦіліРедагувати

  • Підпалити перше вогнище вогняним ушкодженням.
  • Зібрати душі: 0/4.
  • Підпалити друге вогнище вогняним ушкодженням.
  • Зібрати душі: 0/4.
  • Підпалити третє вогнище вогняним ушкодженням.
  • Зібрати душі: 0/4.
  • Дати душі скелету.
  • Вбити загарбника

ВиконанняРедагувати

Підпалення першого вогнища вогняною зброєю спричиняє появу чотирьох скелетів-магів. Ці скелети мають потужні шокові атаки і володіють здатністю зникати під час бою. Шоломи і наплічники пропонують додатковий захист їх головам і плечам. Якщо кожен з них помирає, то він зроняє зелену, димну річ завдання - душі павших авантюристів - котрі повинні бути зібрані і повернуті до Зажурливого Гравця.

Друге вогнище звільняє двох Тендітних Скелетів, коли підпалене, а ці два скелети супроводжуються парою Скелетів-Самогубців. Невдовзі до бою приєднається Скелет-Гігант, і після його смерті з хижі з'явиться другий. При вбивстві тендітних-скелетів звільняються ще душі для збору, також як і з'являється інша партія Тендітних-Скелетів з їхніми схильними до суїциду корешами.

Третє вогнище звільняє різноманітну групу скелетів, котра складається з Броньованого Скелета, Тендітного Скелета, Зачарованого Скелета-Лучника та Вогняного Скелета. При вбивстві кожного випадає душа, котру потрібно зібрати.

Після повернення душ Зажурливому Гравцю, скелет підводиться і перетворюється на повністю вкриту плоттю людину. В цей момент в гру вторгається його заклятий ворог і причина його скелетного скрутного становища - Нуб4сик-Н4гібасик666. Нуб4сик-Н4гібасик666 є ворожим лицарем, котрий б'ється з мечем і щитом. Він використовує напад із застосуванням меча і удар, щоб завдати ушкодження, а в іншому випадку іде в оборону, присівши за своїм щитом, коли його ушкоджують. Він є потужним суперником і витримує багато ударів до вбивства, проте його увага розділяється між Зажурливим Гравцем і іншими нападниками, забезпечуючи те, що тривала боротьба не є особливо небезпечною.

"Залишайтесь теплими."

ПриміткиРедагувати

  • Душі: "Ви можете відчути агонію. Прокляття. Розтрощені контролери."
  • Вся місія - це посилання до гри "Dark Souls".

Зер0 - Зниклі Душі (Крихітка Тіна Штурмує Лігво Дракона )05:08

Зер0 - Зниклі Душі (Крихітка Тіна Штурмує Лігво Дракона )

Випадкова вікі