FANDOM

Знайомство з Тренером
Локація Бар Піро Піта
Видає Моксі
Рівень 50
Нагорода $6502, 9777 XP
Гра Borderlands 2
Тип завдання Сюжетне

Знайомство з Тренером (англ. A Montage) - сьоме сюжетне завдання в доповненні Велика Різанина Містера Торрга до Borderlands 2. Видає Моксі. Виконується в локаціях Бар "Шибайголовий Ліхтар" і Шибайголовий Кратер для Шибайголових.

ОписРедагувати

Ваш новий спонсор - Моксі, і організація поєдинків у неї виходить анітрохи не гірше, ніж привернення уваги до своєї фігури. Вона вважає, що Вам рано битися з такими гладіаторами, як Мото-Мамця та Льотчик, - спочатку Вам потрібно небагато потренуватись. Вона влаштувала Вам зустріч із загадковим новим тренером.

ЦіліРедагувати

  • Залишити бар Піро Піта.
  • Направлятись до Бару "Шибайголовий Ліхтар".
  • Зустрітися з Вашим новим тренером.

ПроходженняРедагувати

Одразу після визволення, Моксі говорить зустрітися з нею в Барі "Шибайголовий Ліхтар" для подальших вказівок. Це набагато швидша подорож, ніж аналогічна до Бару Піро Піта, так як тут є другий вихід поблизу Моксі, котрий веде на пусте шоссе. Стрибки по холодильникам справа забезпечать Вам зручний доступ на невисоку цегляну стіну, а коротка прогулянка через алею приводить прямо до переходу в локацію Шибайголовий Кратер для Шибайголових. До бару Моксі недовго їхати на авто, до того ж, він чітко позначений на карті.

Як тільки Ви знайдете Моксі в барі, вона скаже про небезпечного суперника, який розміщується на дошці рейтингів наступним і наполягає, що більше тренувань будуть необхідні перед будь-яким просуванням в турнірних рейтингах. Щоб завершити це, вона дає вказівку гравцям відшукати нещодавно найнятого тренера.

Повернувшись надвір, поїздка на авто приводить гравців до наступної цілі у вигляді рожевого будинку на колесах з декількома рожевими мінами, що захищають його. Житель і таємничий тренер з'являється з його дому і ним виявляється не хто інший, як Крихітка Тіна.

"Ваш тренер, як виявляється, - це стара приятелька, Крихітка Тіна. [За виключенням частини "стара", тому що вона, начебто, тринадцяти років, та й "приятелька" - теж. Хто знає - може ви її терпіти не можете?]"

ПриміткиРедагувати

  • Один з типів монтажу (оригінальна назва завдання англ. A Montage) - метод кіновиробництва, в якому серія кадрів зв'язується в послідовність, щоб згрупувати пов'язані ідеї, таким чином ущільнивши час, щоб передати інформацію в необхідну точку картини. Монтаж - це поширені методи для сюжету в бойовиках, в яких персонажі героїв витрачають час на тренування або, інакше, створення умов для успішної конфронтації, що відбувається пізніше в сюжеті.

Випадкова вікі