FANDOM

Знайомство з Джеком
Локація Серце Пустелі - Пустка, Серце Пустелі - Кладовище
Видає Дошка Об'яв Файрстоуна
Рівень 28
Нагорода $537, 3491 XP, гвинтівка / гвинтівка
Гра Borderlands 2
Тип завдання Побічне

Знайомство з Джеком (англ. Get to Know Jack) - побічне завдання в Borderlands 2, котре отримується на Дошці Об'яв Файрстоуна в локації Серце Пустелі - Пустка. Виконується в локаціях Серце Пустелі - Пустка і Серце Пустелі - Кладовище.

ОписРедагувати

"Пізнайте свого ворога."

Мордекай любить дізнаватися побільше про тих, кого він убиває. Тому він відправив Вас до Серця Пустелі, щоб Ви зібрали якомога більше інформації про те, як Красунчик Джек прийшов до влади.

ЦіліРедагувати

  • Знайти щоденник Джека #1
  • Знайти щоденник Джека #2
  • Знайти щоденник Джека #3
  • Знайти щоденник Джека #4
  • Знайти щоденник Джека #5

ПроходженняРедагувати

Квест отримується в локації Серце Пустелі - Пустка на дошці об'яв. Знайдіть в цьому районі два щоденники, перемістіться до локації Серце Пустелі - Кладовище і знайдіть ще три щоденники. При цьому, п'ятий щоденник буде розташований в гнізді на вершині вітряного генератора. Зверніть увагу, куди іде провід від вітряка. Поряд розташовано споруду – обійдіть її і побачите перемикач. Активуйте перемикач, до вітряка піде електричний струм і з гнізда вилетять ракки. Один з них має щоденника – це видно по активній мітці. Убийте монстра, щоденник упаде на землю. Підберіть щоденник і поверніться до Дошки Об'яв Файрстоуна.

"Досліджуюучи його історію і викриваючи секретні записи про різні єтапи його кар'єри, Ви прийшли до логічного розумового висновку, що Джек - сволота, що заслуговує смерті."

Зміст щоденників ДжекаРедагувати

Основна стаття: Зміст щоденників Джека/Записи

Випадкова вікі