FANDOM

Землі Без Нагляду
Землі Без Нагляду
Локація Грот Мисливця
Рівень 50
Нагорода $6502, 19554 XP
Гра Borderlands 2
Тип завдання Сюжетне

Землі Без Нагляду (англ. Savage Lands) - найперше сюжетне завдання в доповненні Велике Полювання Сера Хаммерлока до Borderlands 2.

ОписРедагувати

Сер Хаммерлок запросив Вас на болота Еґрусу, щоб пополювати та помилуватися місцевими красотами - сподіваючись, що це допоможе вам зблизитись. Ви прибули.

ЦіліРедагувати

  • Знайти і поговорити з Сером Хаммерлоком.
  • Подорожувати до хижі.
  • Убити дикунів в хижі.
  • Увімкнути живлення хижі.
  • Слідувати за Хаммерлоком.
  • Захистити Сера Хаммерлока.
  • Дочекатися завершення ремонту.

ВиконанняРедагувати

Ця місія надається автоматично в перший раз, коли Шукач Хранилища прибуває в Грот Мисливця. Перша ціль - знайти Сера Хаммерлока, яка досягається перетином відкритої рівнини до прихованої печери на деякій відстані. Найпряміший маршрут безпосередньо проходить під піднятою мисливською хижею, а потім слідує вподовж сусідньої стіни стрімкої скелі справа до ряду дверей ангара. Відкрита поверхня землі населена Дріфтерами, що забезпечують небезпечного ризику необережним подорожнім. Початкова позиція забезпечує достатнє укриття, щоб знищити найближчого Дріфтера, перш ніж будь-яка спроба досягнути Хаммерлока буде предприйнята.

Сера Хаммерлока можна знайти сидячим в його печері, і після розмови він поведе дорогою нагору до хижі. Кілька Дикунів окупували хижу і повинні бути виселені до того, як тут стане безпечно для базового табору. Декілька дикунів-воїнів рушають в атаку, а потім з'являються дикуни-вбивці на вузькому балконі, коли дикунів-воїнів знищено. Знахар залишається всередині і підтримує інших в безпеці хижі. Менші юніти забезпечують звичайну битву, проте Знахар є грізним противником, котрий час від часу підвищує рівень інших, до новіших і більш потужних втілень. На вищих рівнях складності, ушкодження, що він завдає, може бути значним. Це ускладнює бій з ним напряму. Межі хижі можуть запропонувати деякий рельєф для того, що більш екзотичні модифікатори гранат будуть в безпосередній близькості до цілі.

Після того, як дикунів зачищено, а живлення в будівлі відновлено, Сер Хаммерлок веде вниз до місцевого терміналу Сідай-Плавай. Потім він повинен ремонтувати термінал, доки ще більше дикунів прибуває і нападає. Воїни і Вбивці знову підтримуються Знахарями, і цього разу вони будуть в компанії з Дикунами-Мисливцями. Знахарі є головними цілями, проте Мисливці можуть також становити загрозу, кидаючи списи, котрі можуть доставити як високе пошкодження, так і ефект оглушення, що може спіймати Шукача Хранилища в пастку для послідуючого нападу.

"Ласкаво просимо на Еґрус. Тепер убийте дещо!"

ПриміткиРедагувати

  • Сер Хаммерлок озброєний гвинтівкою і б'ється по схемі "два постріли - пауза". Він відкриє вогонь по будь-якій цілі в полі зору, але не буде жодного разу атаки у відповідь зі сторони дикунів або створінь.

Акстон - Землі Без Нагляду (Велике Полювання Сера Хаммерлока)15:44

Акстон - Землі Без Нагляду (Велике Полювання Сера Хаммерлока)

Випадкова вікі