FANDOM

Землетряс Неприбацаний
Terramorphous
Раса Землетряс
Рівень 52-82
Статус Живий, можна вбити
Локація Пік Землетряса
Гра Borderlands 2

Землетряс Неприбацаний (англ. Terramorphous the Invincible) - бос із гри Borderlands 2, що являється землетрясом 52-82 рівнів.

ОписРедагувати

Бос володіє потужною атакою, котра підкидує гравця високо в повітря або штовхає в прірву за межами поля бою, а також, використовує додаткові щупальці, що кидають шипи, величезні уламки скель, щупальці-кувалди (дробильні щупальці), що атакують в ближньому бою, та променеві щупальці.

Землетряса можна вбивати необмежену кількість разів, головна умова - Ви повинні здати квест Ви Помрете (Серйозно). Патріції Танніс. Кожен раз із нього буде падати різноманітна здобич (ерідій, зброя, щити, модіфікатори гранат, модифікатори класу, набої і т.д.), а також - легендарна і унікальна, яка може випасти тільки з цього боса.
Щоб гравець отримав можливість битися з Землетрясом, йому буде необхідно мати при собі ерідій в кількості 8-ми одиниць (до патчу 1.6.0 - 4 одиниці).

Автори гри говорили, що його можливо буде перемогти командою з 4 персонажів, яка екіпована найкращим спорядженням. Цей бос доступний після проходження всіх місій основного сюжету гри, щоб гравцям було чим зайнятися. Завдання на знаходження й знищення даного боса - Ви Помрете (Серйозно).. Отримується у Патріції Танніс після проходження основної сюжетної лінії.

ЗдобичРедагувати

Легендарна:

Унікальна:

Також, після його вбивства, може випасти від 8 до 15 одиниць ерідія.

ПриміткиРедагувати

Terramorphous the Invincible viewed from The Bunker

Вид на Землетряса Неприбацаного з локації Бункер.

  • Землетряса можна побачити з водоспаду в локаціі Бункер.
  • Ренді Пітчфорд (Randy Pitchford) заявив, що один із співробітників Gearbox знайшов білд, в якому він міг соло перемогти Землетряса. Битва була продемонстрована на публіці, під час так званого Дня спільноти Gearbox (англ. Gearbox Community Day).
  • Після перемоги Землетряса, іноді його щупальця можуть з'являтися і атакувати гравців, що робить небезпечним збір здобичі.
  • Коли гравець призиває Землетряса, то можна побачити, як він пливе і заходить під карту (видно за допомогою noclip hacks). Це і є причиною того, що гравці чують Землетряса навіть після перемоги над ним. Це також є причиною появи його щупалець після бою.
  • В англ. версії гри червоний текст на ружбаї Зуб Землетряса, модифікаторі гранат Подих Землетряса, щиті Щит Зі Шкури Землетряса та реліквії Кров Землетряса складає рядки наступного вірша:
His teeth made them flee in shame,
His breath was of fire.
His hide turned the mightiest tame;
His blood could inspire.
  • Англійська назва Землетряса Неприбацаного - Terramorphous the Invincible. Слово "Terra" означає "пов'язаний з землею", а слово "morph" означає "змінювати". В буквальному перекладі "Terramorphous" можна записати, як "Той, що змінює землю" - відповідна назва для землетряса його величини.
  • В грі Borderlands: The Pre-Sequel показано, що група Шукачів Хранилища під керівництвом Джека, до складу якої входять Вільгельм, Ніша, Клептреп-Халеп і Афіна, була побічно відповідальна за розселення особин землетряса (які в дійсності родом з місяця Пандори - Елпіса) на поверхні Пандори. Це відбулося контрабандою двох молодих особин до Сера Хаммерлока. Хаммерлок назвав чоловічу особину ім'ям "Terry" (Террі), що узгоджується з назвою "Terramorphous", який описується, як найстарший землетряс на Пандорі.
  • Рівень здоров'я Землетряса на різних рівнях складності:
Нормальний (1 гравець) - 59.292.596
Нормальный (4 гравці) - 103.762.056
Режим Істиного Шукача Хранилища (1 гравець) - 88.938.896
Режим Істиного Шукача Хранилища (4 гравці) - 155.643.056
Режим Величного Шукача Хранилища (1 гравець) - 6.363.543.040
Режим Величного Шукача Хранилища (4 гравці) - 11.136.200.700
Рівень Надшибайголовості 8 (1 гравець) - 180.085.493.800
Рівень Надшибайголовості 8 (4 гравці) - 315.149.639.700

ГалереяРедагувати

Випадкова вікі