FANDOM

Здібний (англ. Able) – навичок Акстона, який знаходиться в 3-му ярусі гілки Партизан.

«-У тебе... іде кров.

-Та невже?»

ОписРедагувати

Під час нанесення ворогу ушкодження, Акстон відновлює здоров'я напротязі декількох секунд.

ЕфектиРедагувати

  • Відновлення здоров'я, за секунду: +0.4% за рівень навичку.
Рівень 1 2 3 4 5
Регенерація здоров'я, за секунду +0.4% +0.8% +1.2% +1.6%+2.0%
Рівень 6 7 8 9 10

Навичок можна підняти вище 5-го рівня за допомогою модифікаторів класу Легендарний Інженер і Легендарний Розвідник.

ПриміткиРедагувати

  • Червоний текст - посилання на фільм Хижак.
  • Цей ефект не складається сам з собою.
  • Регенерація триває 3 секунди.
  • Ушкодження, завдане туреллю Шабля, не активує ефект цього навичку.
  • Будь-яка кількість ушкодження, завдана Акстоном, активує цей навичок на повну тривалість, включно з однопорядковим значенням ушкодження, завданого від стрибання зверху на ворогів.
  • Цей навичок працює виключно добре зі стихійним ушкодженням в часі, оскільки кожен "тік" оновлює 3 секунди відновлення здоров'я.
    • Вогняне, корозійне або електричне ушкодження в часі ворога надасть гравцю добрих 10 секунд регенерації здоров'я, поки ворог отримує ушкодження (плюс 3 секунди після припинення дії ушкодження в часі). Гравець може укритися на цей період, та скористатися відновленням здоров'я.
  • Кидання самонаведених гранат над укриттям або біля нього також дозволяє гравцю активувати цей навичок без необхідності підставляти себе під ворожий вогонь, якщо вороги на відстані притискають персонажа триматися в укритті. Звичайно це працює навіть краще, якщо поєднано з вищезгаданою стратегією з використанням самонаведених стихійних гранат.

Навички Акстона
Турель Шабля
Партизан Порох Виживання

Випадкова вікі