FANDOM

Збираймо Шокові Кристали
ЗаглушкаУк.png
Локація Покинуті Печери
Видає Дошка Об'яв Файрстоуна
Рівень 14
Нагорода Шоковий артефакт
Гра Borderlands
Тип завдання Побічне

Збираймо Шокові Кристали (англ. Shock Crystal Harvest) - побічне завдання Borderlands, яке видає Дошка Об'яв Файрстоуна. Виконується в локації Покинуті Печери.

ОписРедагувати

Артефакт з силою струму надасть вам силу шокувати ваших ворогів. Ключова деталь - шоковий кристал. Я готовий його вам зробити, але кристали маєте принести ви. Вирушайте у Покинуті Печери. Бережіться бандитів.

ЦіліРедагувати

  • Зберіть шокові кристали в Покинутих Печерах..

ПроходженняРедагувати

Неподалік від вітряних генераторів є стара покинута шахта, повна рідкісних і цінних шокових кристалів. Якщо ви зможете зібрати там півсотні зразків, то отримаєте дуже цінне винагороду.

Добравшись до точки, зазначеної на карті, заходите всередину печери. Праворуч будуть знаходитися автомати з медикаментами і патронами. Познайомтеся з вашими противниками - личинками крабохрабів. Ці тварюки володіють непростимо товстим панциром, тому вбити їх дуже складно. Крім того, вони стріляють кислотними кулями, що завдають великої шкоди. Плюс, личинки досить небезпечні в ближньому бою. У загальному і цілому - дуже небезпечні противники. Якщо їх рівень на 2-3 позиції вище вашого, то можете забути про битву: ви будете дуже довго проходити цю печеру. Сюди варто приходити лише з рівнем 15 і вище.

Незважаючи на свою силу, личинки мають єдине слабке місце - блакитне око на морді. Якщо стріляти в нього з автомата з прицілом або з ружбая впритул, то вбити тварюку можна за лічені секунди і істотно полегшити собі проходження гри Borderlands.

Щоб зібрати кристали, вам спочатку потрібно знищити їх родовище. Не турбуйтеся, повз них пройти важко: тріск електрики і викривлення повітря видають їх за версту. Цілком можливо, вам доведеться випустити в родовище кілька куль, щоб отримати всі п'ять кристалів, які можуть випасти з одного родовища. Проста арифметика підказує, що проходження завдання потрібно знайти 10 таких родовищ, щоб зібрати всі 50 кристалів.

Прекрасні кристали! Ось і артефакт, як і домовлялись! Насолоджуйтесь!

Випадкова вікі