FANDOM

Захоплення (англ. Phaselock) – активний навичок Майї у грі Borderlands 2.

ОписРедагувати

Захоплення дозволяє підняти в повітря, знерухомити та зробити вразливим до атак практично будь-якого противника. Деякі противники не можуть бути захоплені, замість цього вони отримують пошкодження.

Залежно від прокачки, активна навичка може докорінно змінити принцип дії і брати супротивника під контроль, замість його захоплення.

У цієї навички найшвидше базове перезаряджаня - 13 секунд.

ОсобливостіРедагувати

  • Базова швидкість перезарядки: 13 секунд.
  • Кожен рівень вміння Колібрі скорочує час відновлення на 6% (0,78 секунди). Тим не менш, навичка Промивання збільшить час відновлення на 4 секунди.
  • Лише один супротивник може бути захоплений. Суттєве ураження інших ворогів може бути досягнуте лише при прокачці навичок Фаетон та Стихійне Лихо.
  • Якщо захопити голіафа до того, коли він стане шибайголовим (тобто після того, коли ви збили шолом), то він стане шибайголовим, але здоров'я в нього не оновиться.
  • Захоплення вантажника, який вибухає, в момент активації змусить його миттєво вибухнути.
  • Миттєво знищує турелі.
  • Навичок (конкретно - здібність Зачумлений Фенікс) також використовується Халепом в Borderlands: The Pre-Sequel під назвою "Чумабот".

ПошкодженняРедагувати

  • Вихідна форма цього навичку не завдає пошкодження захопленому противнику. Деякі навички виправляють цю проблему.
  • Фаетон - великий вогняний вибух, який завдає пошкодження як захопленому супротивнику, так і всім невдахам поблизу.
  • Групування - тягне найближчі цілі до області захоплення, завдаючи відносно незначного ураження.
  • Стихійне Лихо: ураження шлаком, коррозією та шоком. Діє на кожного ворога в зоні дії.
Навичок Базові пошкодження Стихійні пошкодження 
Основні пошкодження 200 0
Фаетон 1.6 Вогонь 1.8 Вогонь / s (9 всього)
Групування 8 0
Стихійне Лихо 7.2 Шлак
7.2 Шок
7.2 Корозія
7.2 Шок / s (14.4 всього)
7.2 Корозія / s (57.6 всього)

ТактикаРедагувати

Вороги, яких не захопитиРедагувати

ЗвичайніРедагувати

БосиРедагувати

ВідеоРедагувати

Borderlands 2 Maya's jedi attack00:16

Borderlands 2 Maya's jedi attack

Навички Майї
Захоплення
Рух Гармонія Катаклізм

Випадкова вікі