FANDOM

Захист Фортуни
Локація Південний Шельф
Видає Сер Хаммерлок
Рівень 3
Нагорода 160 XP, $31
Налаштування зовнішнього вигляду
Гра Borderlands 2
Тип завдання Побічне

Захист Фортуни (англ. My First Gun) - побічне завдання в Borderlands 2. Видає Сер Хаммерлок в локації Південний Шельф. Виконується там же.

ОписРедагувати

Сер Хаммерлок стверджує, що ви не виживете в Південному Шельфі, якщо не будете мати гарний щит. Він порадив вам розшукати магазин на колишній базі Червоних Вартівників під назвою «Щити Брюстера». Там ви зможете придбати кращий щит.

ЦіліРедагувати

  • Потягнути за важіль.
  • Знайти запобіжник.
  • Перебігти через огорожу.
  • Вимкнути електричне поле.
  • Підключити запобіжник.
  • Піднятися ліфтом нагору.
  • Купити щит.

ПроходженняРедагувати

Магазин, в якому потрібно купити щит, знаходиться в гавані Південного Шельфу в верхній кімнаті окремо стоячої хатинки. Туди можна піднятися ліфтом, але у нього відсутній запобіжник. Щоб роздобути перехідник, необхідний для ліфта, потрібно відвідати найближче поселення бандитів. Запобіжник знаходиться поряд з будівлею за электричним парканом. Можна вбити усіх рукопиків, що знаходяться трохи поодаль, до того, як ви вимкнете електрику, стріляючи прямо крізь паркан, щоб потім не мати проблем з цими тваринами.

P.S.: Якщо вийти з хатинки через інші двері, залізти по балці справа на зовнішній стіні, застрибнути на дах, а звідти - на балкон, то там ви знайдете скриню та символ Культу Хранилища.

КартаРедагувати

"Тепер ви маєте новий щит! Якщо він гарний, ваше життя на Пандорі стане значно кращим. А якщо ні - ви ДУЖЕ ШВИДКО про це дізнаєтась."

Borderlands 2 - Ґейдж Захист Фортуни20:37

Borderlands 2 - Ґейдж Захист Фортуни

Випадкова вікі